Geplaatst: 28 januari 200817 jaren comment_877978 Hallo khad kleine eilandje gemaatk en alles siet er in 3ds max heelg oed uit maar als ik t in game sie valt t hEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEééeel erg tege ingame Heel erg ongedetaieerd ( hoejt oo k scrijft PLS HELP! Bewerkt: 28 januari 200817 jaren door surigangsta
Geplaatst: 28 januari 200817 jaren comment_878048 Hier zit ik ook mee Vroeger lukte deze boel me aardig en dan na men GTA-loze periode.. Niks meer Dus als iemand weet wat het probleem is, antwoordt dan ook voor mij. Tom
Geplaatst: 28 januari 200817 jaren comment_878066 Ik zou even het ID nummer van je Polygonen nakijken, te vinden ergens bij editable poly, als je een polygon selecteert.
Geplaatst: 29 januari 200817 jaren comment_878533 Map channel staat op 1 bij material editor en ook bij editable poly en nog steeds blijft het zo. Nog redenen waarom dit zich zou kunnen voordoen ? Tom
Geplaatst: 29 januari 200817 jaren Auteur comment_878642 uh maar wazuup wat helpt da t dan bij mn textures goed te krijge ingame?
Geplaatst: 1 februari 200817 jaren comment_880489 Heb je na het UVW mappen wel opnieuw Editeble Poly gedaan? Heb je zoals Wazuup zij de ID nummers van alle polygons op "1" staan?
Geplaatst: 1 februari 200817 jaren comment_880635 Dus eigenlijk eerst UVW gebruiken en dan pas material editor en draaien en vlak voor exporten terug op editable poly zetten ? Tom
Geplaatst: 10 februari 200817 jaren Auteur comment_887964 ksnap t nog steeds niej kan iemand tut make alvast Bedankt!
Hallo
khad kleine eilandje gemaatk en alles siet er in 3ds max heelg oed uit maar als ik t in game sie
valt t hEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEééeel erg tege ingame Heel erg ongedetaieerd ( hoejt oo k scrijft
PLS HELP!
Bewerkt: door surigangsta