Jump to content

Joran van der Sloot


Capodaano

Recommended Posts

Peter R. De Vries meent dat hij de moord op Natalie Holloway heeft opgelost!

Zondag komt er op SBS om half 10 een 2-uur lange special en dan pas maakt ie bekend wie het was!

Vandaag was het al breaking news op SBS

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 161
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wesley

    9

  • Mirrrr

    9

  • AwiVC

    8

  • TomHagen

    8

Er zat vast een bekentenis in het glas wijn dat Joran in het gezicht van Petertje heeft gegooid! Een 2 uur lange documentaire is vrij lang, ik denk dat ik het begin even kijk omdat de zaak me over het algemeen wel interesseert (vooral dit soort zaken, meisjes die opeens verdwijnen op Aruba etc.) maar of die Joran het nou wel of niet heeft gedaan, het gaat er volgens mij vooral om dat de ouders willen weten waar het lichaam is zodat ze een degelijke begravenis kan krijgen en zij kunnen erkennen dat ze is overleden. Erg jammer dat SBS hier weer een kijkcijferkanon uit probeert te slepen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zat vast een bekentenis in het glas wijn dat Joran in het gezicht van Petertje heeft gegooid! Een 2 uur lange documentaire is vrij lang, ik denk dat ik het begin even kijk omdat de zaak me over het algemeen wel interesseert (vooral dit soort zaken, meisjes die opeens verdwijnen op Aruba etc.) maar of die Joran het nou wel of niet heeft gedaan, het gaat er volgens mij vooral om dat de ouders willen weten waar het lichaam is zodat ze een degelijke begravenis kan krijgen en zij kunnen erkennen dat ze is overleden. Erg jammer dat SBS hier weer een kijkcijferkanon uit probeert te slepen.

Dat lichaam is al jaren zoek, ze hebben al met F16's heel Aruba afgezocht. Dat deden ze doormiddel van een infrarood camera om zo het lichaam te vinden, maar geen resultaat. Ook de marine heeft meegeholpen met het zoeken in de zee om te kijken of daar het lichaam ligt, maar ook daar geen resultaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zat vast een bekentenis in het glas wijn dat Joran in het gezicht van Petertje heeft gegooid! Een 2 uur lange documentaire is vrij lang, ik denk dat ik het begin even kijk omdat de zaak me over het algemeen wel interesseert (vooral dit soort zaken, meisjes die opeens verdwijnen op Aruba etc.) maar of die Joran het nou wel of niet heeft gedaan, het gaat er volgens mij vooral om dat de ouders willen weten waar het lichaam is zodat ze een degelijke begravenis kan krijgen en zij kunnen erkennen dat ze is overleden. Erg jammer dat SBS hier weer een kijkcijferkanon uit probeert te slepen.

Dat lichaam is al jaren zoek, ze hebben al met F16's heel Aruba afgezocht. Dat deden ze doormiddel van een infrarood camera om zo het lichaam te vinden, maar geen resultaat. Ook de marine heeft meegeholpen met het zoeken in de zee om te kijken of daar het lichaam ligt, maar ook daar geen resultaat.

Ik ben waarschijnlijk achterlijk, maar hoe kun je met infrarood een dood dus koud lichaam vinden? :7

Maargoed uit de documentaire zal wel naar voren komen dat Joran van der Sloot het gedaan zou kunnen hebben, want echt waterdicht zal het bewijs van Peter niet zijn, athans dat denk ik.

Maargoed ik vind het tekenend dat er weer geld uit geslagen moet worden, behandel dat meisje en haar familie met respect en zeg gewoon wat je gevonden hebt, ga niet geld verdienen over de rug van die familie.

Link to comment
Delen op andere websites

*mening bijgesteld in "ben het niet altijd even eens met de handelswijze en methoden van de heer De Vries*

Neemt natuurlijk niet weg dat ik hoop dat die Joran v/d Sloot inderdaad de moordenaar blijkt te zijn ofwel weet waar het lichaam is zodat hij veroordeeld kan worden en pa en ma Holloway "rust" krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zat vast een bekentenis in het glas wijn dat Joran in het gezicht van Petertje heeft gegooid! Een 2 uur lange documentaire is vrij lang, ik denk dat ik het begin even kijk omdat de zaak me over het algemeen wel interesseert (vooral dit soort zaken, meisjes die opeens verdwijnen op Aruba etc.) maar of die Joran het nou wel of niet heeft gedaan, het gaat er volgens mij vooral om dat de ouders willen weten waar het lichaam is zodat ze een degelijke begravenis kan krijgen en zij kunnen erkennen dat ze is overleden. Erg jammer dat SBS hier weer een kijkcijferkanon uit probeert te slepen.

Dat lichaam is al jaren zoek, ze hebben al met F16's heel Aruba afgezocht. Dat deden ze doormiddel van een infrarood camera om zo het lichaam te vinden, maar geen resultaat. Ook de marine heeft meegeholpen met het zoeken in de zee om te kijken of daar het lichaam ligt, maar ook daar geen resultaat.

Ik ben waarschijnlijk achterlijk, maar hoe kun je met infrarood een dood dus koud lichaam vinden? :7

Maargoed uit de documentaire zal wel naar voren komen dat Joran van der Sloot het gedaan zou kunnen hebben, want echt waterdicht zal het bewijs van Peter niet zijn, athans dat denk ik.

Maargoed ik vind het tekenend dat er weer geld uit geslagen moet worden, behandel dat meisje en haar familie met respect en zeg gewoon wat je gevonden hebt, ga niet geld verdienen over de rug van die familie.

Mja dat is een goede vraag, ik weet wel dat de luchtmacht niet alleen van die infrarood camera's hebben gezocht, maar ook met ander speciale en dure apparatuur.

En een lichaam is nooit helemaal koud, het is altijd nog wel een beetje warm van binnen, en oké, denk niet meteen aan 10 graden, wie weet nog wel kouder, maar het is in ieder geval zichtbaar! op infrarood camera's.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben waarschijnlijk achterlijk, maar hoe kun je met infrarood een dood dus koud lichaam vinden? :7

Maargoed uit de documentaire zal wel naar voren komen dat Joran van der Sloot het gedaan zou kunnen hebben, want echt waterdicht zal het bewijs van Peter niet zijn, athans dat denk ik.

Maargoed ik vind het tekenend dat er weer geld uit geslagen moet worden, behandel dat meisje en haar familie met respect en zeg gewoon wat je gevonden hebt, ga niet geld verdienen over de rug van die familie.

Volgens mij hebben ze toch echt iets met infrarood gedaan en met speciale apparatuur zoals Wesley_GTA zegt.

En ik ben ook niet achterlijk, Btw :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zo na al die jaren heeft Peter R de Vries het toch voor elkaar gekregen, je zag aan die kop van Joran van der Sloot dat tie hellemaal lijp is. Ik heb altijd gedacht dat hij het had gedaan, ik ga Zondag zeker naar Peter R de Vries kijken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo na al die jaren heeft Peter R de Vries het toch voor elkaar gekregen, je zag aan die kop van Joran van der Sloot dat tie hellemaal lijp is. Ik heb altijd gedacht dat hij het had gedaan, ik ga Zondag zeker naar Peter R de Vries kijken. :)
Bij Giel Beelen (3FM, tussen 6.00 en 9.00 u) zei iemand dat ze mensen heeft horen zeggen dat die Natalie gewoon de zee in is gelopen, omdat ze dronken was :puh:

Maar op het nieuws werd gezegt dat het gerucht rond ging dat Joran ofzo het lichaam heeft laten verdwijnen na een 'ongelukje'.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo na al die jaren heeft Peter R de Vries het toch voor elkaar gekregen, je zag aan die kop van Joran van der Sloot dat tie hellemaal lijp is. Ik heb altijd gedacht dat hij het had gedaan, ik ga Zondag zeker naar Peter R de Vries kijken. :)
Bij Giel Beelen (3FM, tussen 6.00 en 9.00 u) zei iemand dat ze mensen heeft horen zeggen dat die Natalie gewoon de zee in is gelopen, omdat ze dronken was :puh:

Maar op het nieuws werd gezegt dat het gerucht rond ging dat Joran ofzo het lichaam heeft laten verdwijnen na een 'ongelukje'.

Volgens mij denken sommige mensen dat maar de meeste denken toch wel dat ze vermoord is.

Dit begon toch allemaal 2 jaar geleden? Maar heeft hij het al wel aan de ouders bekend gemaakt of moeten zij ook wachten tot zondag? Want dan vind ik dat Mania-92 wel gelijk heeft dat hij zomaar geld verdient zegmaar.

In iedergeval ik ga zondag ook even kijken ;) .

MVG,

Omar

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...