January 23, 200521 yr Ga is naar de Ganton Gym doe je geluid is hard aan en je hoord ee radio zender. Maar ik ken die zender niet. Kan je deze zender niet in je auto horen of heb ik het gwn fout gehoord
January 23, 200521 yr Author lkkre reclame je hoort maar heel even iemand praten en dan krijg je weer een liedje te horen
January 23, 200521 yr het is gwn reclame dat heb je ook als je naar de ammu nation gaat maar in de gym hoor je echte liedjes, in ammunation hoor je alleen reclame. die liedjes zijn volgens mij van alle soorten zenders.... maar ik hoor maceo and the macs en die is van master sounds
January 23, 200521 yr ik luister nooit naar die achtergrond muziekjes ik zal er wel ff op letten mischien dat ik het herken :rolleyes:
January 23, 200521 yr k ben eigenlijk nog nooit in de gym geweest , waar is eigenlijk die gym waar je naar Liberty kan? Edited January 23, 200521 yr by Insane
January 23, 200521 yr k ben eigenlijk nog nooit in de gym geweest , waar is eigenlijk die gym waar je naar Liberty kan? In LS
January 23, 200521 yr k ben eigenlijk nog nooit in de gym geweest , waar is eigenlijk die gym waar je naar Liberty kan? heb je SA wel??? :blink:
January 28, 200521 yr Herken je paar liedjes liedjes? Heb je ze in alle gyms? Misschien is dat dan die geheime zender.
January 28, 200521 yr ik zou het niet weten volgens mij is het een mix maar wat boeit het? :rolleyes:
February 6, 200521 yr maakt toch niet zoveel uit?? ik luister meer naar de ''tips'' die ze daar geven! :ph34r: keep your fists high and together!
Ga is naar de Ganton Gym doe je geluid is hard aan en je hoord ee radio zender.
Maar ik ken die zender niet.
Kan je deze zender niet in je auto horen of heb ik het gwn fout gehoord