Geplaatst: 8 februari 200817 jaren comment_886443 Type: sig Stijl: gaming sig Grootte: 400x150 Afbeelding:/ Tekst: GTA-Pilot wel goed ingeblend Rand: 2px zwart Kleuren:/ Render (optioneel):/ Extra (optioneel): graag een sig met veel effecten en graag iets van CoD4, Crysis, DiRT, C&C3 samen of een apart of van elk spel een sig
Geplaatst: 8 februari 200817 jaren comment_886486 ik probeer wel Geannuleert (sorry, heb het op het moment erg druk) Bewerkt: 8 februari 200817 jaren door laverd3
Geplaatst: 15 februari 200817 jaren comment_891474 Je moet zelf voor plaatjes zoeken, die moeten wij niet voor jou gaan zoeken. Afbeelding - Geef hier een plaatje/voorbeeld. Geen voorbeeld, geen design voor jouw. Heb je een plaatje gevonden? Geef een directe link naar de afbeelding. Als je een plaatje op je computer hebt staan, kan je hem uploaden bij Imageshack.us. Bewerkt: 15 februari 200817 jaren door 2fast{0}
Geplaatst: 15 februari 200817 jaren comment_891510 *Kuch Kuch* Wat zij je? Daar heb ik ze via msn gekregen van hem. Maar zorg nou maar dat je je plaatjes erbij hebt staan.
Geplaatst: 18 februari 200817 jaren Auteur comment_893958 Na jaren van wachten.... Is er nog steeds niemand xD
Geplaatst: 19 februari 200817 jaren comment_894737 Na jaren van wachten.... Is er nog steeds niemand xD Als je een GFX-gang opricht Waarom wil je dan een sig! dan ben je dus zker niet de geschikte leider voor een GFX-gang Deze persoon zal Vragen moeten kunnen beantwoorden, sig's kunne maken, kleuren kunne kiezen, zo kan ik nog wel even een uurtje doorgaan. het spijt me dat het miss wat negatief klinkt maar hoe wil je een GFX-gang runnen terwijl je zelf geen sig kan maken Gr, drunken Goede tegenargumenten pm me maar
Geplaatst: 20 februari 200817 jaren Auteur comment_895183 Na jaren van wachten.... Is er nog steeds niemand xD Als je een GFX-gang opricht Waarom wil je dan een sig! dan ben je dus zker niet de geschikte leider voor een GFX-gang Deze persoon zal Vragen moeten kunnen beantwoorden, sig's kunne maken, kleuren kunne kiezen, zo kan ik nog wel even een uurtje doorgaan. het spijt me dat het miss wat negatief klinkt maar hoe wil je een GFX-gang runnen terwijl je zelf geen sig kan maken Gr, drunken Goede tegenargumenten pm me maar Omdat ik wil dat iemand anders het voor me maakt. Is dat zo gek? En ik kan wel sigs maken. Kijk maar naar de gene die ik nu heb. BEAT THIS
Geplaatst: 20 februari 200817 jaren comment_895312 Na jaren van wachten.... Is er nog steeds niemand xD Als je een GFX-gang opricht Waarom wil je dan een sig! dan ben je dus zker niet de geschikte leider voor een GFX-gang Deze persoon zal Vragen moeten kunnen beantwoorden, sig's kunne maken, kleuren kunne kiezen, zo kan ik nog wel even een uurtje doorgaan. het spijt me dat het miss wat negatief klinkt maar hoe wil je een GFX-gang runnen terwijl je zelf geen sig kan maken Gr, drunken Goede tegenargumenten pm me maar Omdat ik wil dat iemand anders het voor me maakt. Is dat zo gek? En ik kan wel sigs maken. Kijk maar naar de gene die ik nu heb. BEAT THIS enof dat gek is! miss een teken van luiheid The battle is on bij deze daag ik je uit! in de battle areana maak ik wel een topic en zien we wel wie elkaar BEAT
Geplaatst: 20 februari 200817 jaren Auteur comment_895451 Na jaren van wachten.... Is er nog steeds niemand xD Als je een GFX-gang opricht Waarom wil je dan een sig! dan ben je dus zker niet de geschikte leider voor een GFX-gang Deze persoon zal Vragen moeten kunnen beantwoorden, sig's kunne maken, kleuren kunne kiezen, zo kan ik nog wel even een uurtje doorgaan. het spijt me dat het miss wat negatief klinkt maar hoe wil je een GFX-gang runnen terwijl je zelf geen sig kan maken Gr, drunken Goede tegenargumenten pm me maar Omdat ik wil dat iemand anders het voor me maakt. Is dat zo gek? En ik kan wel sigs maken. Kijk maar naar de gene die ik nu heb. BEAT THIS enof dat gek is! miss een teken van luiheid The battle is on bij deze daag ik je uit! in de battle areana maak ik wel een topic en zien we wel wie elkaar BEAT Ik heb al een aanvraag met kuys dus kan niet.
Geplaatst: 20 februari 200817 jaren comment_895452 Ontopic graag jongens. Dit soort dingen kan je wel via pb bespreken...
Geplaatst: 25 februari 200817 jaren comment_898507 wat een gezeur. maak dan gewoon die sig voor hem, dan ben je klaar.
Geplaatst: 25 februari 200817 jaren comment_898521 wat een gezeur. maak dan gewoon die sig voor hem, dan ben je klaar. Gewoon? Sorry hoor maar een goede sig is dus echt niet 123 klaar. volgens mij onderschat jij dit vriend. Ik ga voor iemand die hetzelf kan ECHT NIET doen. Gr, Drunkendonkey >>> Door RonaldVC: Nog geen 2 posts geleden had ik gevraagd ontopic te blijven, dit soort reacties, ook die van forumrunner, kunnen wel via pb.<<<
Type: sig
Stijl: gaming sig
Grootte: 400x150
Afbeelding:/
Tekst: GTA-Pilot wel goed ingeblend
Rand: 2px zwart
Kleuren:/
Render (optioneel):/
Extra (optioneel): graag een sig met veel effecten en graag iets van CoD4, Crysis, DiRT, C&C3 samen
of een apart of van elk spel een sig