Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

rare sanandreas

Geplaatst:

bij mij veel,ik schoot iemand dood in de auto (het hoofd)en die bleef zitten maar zijn hoofd bloeden helemaal uit B)

• Reacties 41
  • Bezichtigingen 1.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:

cooooollll alemaal

ik heb gehad dat ik aan het rijden was me een super gt en ik reed ineens door een

van een veld en ik zag mijn auto nie meer :o :huh:

Geplaatst:
  • Auteur

wa voor veld zat gij dan

Geplaatst:

dat was ergens in san fiero ma ik weet nie precies waar :blink:

Geplaatst:

als ik met mijn Hydra aan't vliegen ben door country( met al die bomen :lol: ) dan vlieg ik gewoon en dan denk ik dat er geen bomen zijn en dan bots ik ineens tegen zo'n ontzichtbare boom die dan weer zichtbaar word <_<

Geplaatst:
  • Auteur

ja dat is heel veel bij mij gebeurt <_<

Geplaatst:

Ik heb alles gehad wat jullie gezegd hebben en ook dingen als dat ik wasted was door een val en dan bij mijn vriendin in Paradiso kom, daar is niks raars aan maar als je dan vlak midden in de lucht gespawnt word en daarna weer meteen wasted bent, vind ik raar :wacko:!

Geplaatst:
als ik met mijn Hydra aan't vliegen ben door country( met al die bomen :lol: ) dan vlieg ik gewoon en dan denk ik dat er geen bomen zijn en dan bots ik ineens tegen zo'n ontzichtbare boom die dan weer zichtbaar word <_<

ja dat komt die hydra gaat snel he en dan vliegt ge heel snel en dan botst ge tegen een boom die eerst onzicht baar is en dan weer zichtbaar da kmt om da da spel zich een beetje moet laaden :lol: :lol:

Geplaatst:
  • Auteur

dat zei jappie 13 toch al :rolleyes:

Geplaatst:
dat zei jappie 13 toch al :rolleyes:

hey dude lees wat er staat ik heb nie het zelfde gezegt hoh :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Geplaatst:
  • Auteur

ja ma het komt op het zelfde neer oke ik zeg het maar

Geplaatst:

ik heb al wel is gehad da ge vliegt(me een vliegtuig)en dan da kaartje linksonder ni meer klopt <_<

Geplaatst:

Ik heb af en toe dat ik mensen zie die tot hun hoofd in de grond staan.

Geplaatst:

Ik hoop dat ze de overgebleven bugs er nog uithalen voor hij op de pc en xbox uitkomt ;)

Geplaatst:

ik sprong keer uit mijn hydra super hard laag over de grond bij mij vliegveld dat sprong ik eiruit 10 meter rolde dat ding door toen ging hij heel bibberend en toen zakte hij zo de grond in en toen kon ik wel zeggen :( doei doei :( extra info men landinggestel was ingeklapt ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.