Ps. ik verwacht dat hij binnenkort online komt, maar helaas ben ik na het aangeven ervan erachter gekomen de verkeerde catogorie aan te klikken. Ik hoop ook dat dat wordt verholpen.
Credits:
Kijk o.a. in readme en speciale dank aan GTA_XP die mij heeft geholpen naar het zoeken van de skill balk vooruitgang.
Hey, ik heb een mod in elkaar gedraaid waarbij je even simpel 3 bestanden vervangt en meer niet.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoe te instaleren?
Vervang de mappen in de mod door de mappen in /Rockstargames/GTA San Andreas/Data.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat verandert er?
Je hebt slechts door drie mensen dood te schieten de volle skill!
Bijvoorbeeld:
Je start een nieuw spel.
Je gebruikt een cheat of pakt een wapen in gta.
Je schiet drie mensen dood.
En nu heb je de volle weapon skill!
Alle wapens zijn getest!
Enjoy and have Fun!
Ps. ik verwacht dat hij binnenkort online komt, maar helaas ben ik na het aangeven ervan erachter gekomen de verkeerde catogorie aan te klikken. Ik hoop ook dat dat wordt verholpen.
Credits:
Kijk o.a. in readme en speciale dank aan GTA_XP die mij heeft geholpen naar het zoeken van de skill balk vooruitgang.
Download hier!
Bewerkt: door bierbuikje