Geplaatst: 12 februari 200817 jaren comment_889439 kunnen julie een logo ontwerpen voor mijn eigen programma mazly
Geplaatst: 12 februari 200817 jaren comment_889444 Type: Stijl: Grootte: Afbeelding: Tekst: Rand: Kleuren: Render (optioneel): Extra (optioneel): Je moet dit lijstje even invullen anders ga je niet geholpen worden denk ik.
Geplaatst: 12 februari 200817 jaren Auteur comment_889529 Je moet dit lijstje even invullen anders ga je niet geholpen worden denk ik. oja oops sorry dat ik dat ben vergeten Type:logo Stijl:gta Grootte:De helft van een signatyure engeveer Afbeelding: Tekst:mazly natuurlijk Rand:heel heel erg zo vel als het maar kan en een beetje dikke ran groen Extra (optioneel):
Geplaatst: 12 februari 200817 jaren comment_889554 Je moet dit lijstje even invullen anders ga je niet geholpen worden denk ik.oja oops sorry dat ik dat ben vergeten Type:logo Stijl:gta Grootte:De helft van een signatyure engeveer Afbeelding: Tekst:mazly natuurlijk Rand:heel heel erg zo vel als het maar kan en een beetje dikke ran groen Extra (optioneel): Ik heb zelf geen Photoshop enzo hoor maar voor de gene die het gaat maken, bedoel je bij Tekst: Mazly natuurlijk of alleen Mazly?
Geplaatst: 12 februari 200817 jaren Auteur comment_889556 Je moet dit lijstje even invullen anders ga je niet geholpen worden denk ik.oja oops sorry dat ik dat ben vergeten Type:logo Stijl:gta Grootte:De helft van een signatyure engeveer Afbeelding: Tekst:mazly natuurlijk Rand:heel heel erg zo vel als het maar kan en een beetje dikke ran groen Extra (optioneel): Ik heb zelf geen Photoshop enzo hoor maar voor de gene die het gaat maken, bedoel je bij Tekst: Mazly natuurlijk of alleen Mazly? aleen mazly
kunnen julie een logo ontwerpen voor mijn eigen programma mazly