Jump to content
Geplaatst:
comment_5526

Ik kon vanmiddag op een gegeven moment niet meer chatten door de 't' toets in te drukken.. <_<

Weet iemand waar dit aan ligt, of hoe ik dit kan veranderen?? Of weet iemand met welke knop je nog meer kan chatten..?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_5529
Ik kon vanmiddag op een gegeven moment niet meer chatten door de 't' toets in te drukken.. <_<

Weet iemand waar dit aan ligt, of hoe ik dit kan veranderen?? Of weet iemand met welke knop je nog meer kan chatten..?

Mischien was de chatfunctie op de server uitgeschakeld.

Of houd je toetsenbord even op ze kop dan vallen er 100 boterhammen 20 frietjes en 2 hamburgers uit ;)

Blijkbaar een bug in MTA

Geplaatst:
comment_6275
Of houd je toetsenbord even op ze kop dan vallen er 100 boterhammen 20 frietjes en 2 hamburgers uit ;)

en jij noemt jezelf geen kleuter haha :lol: , maar ik had een paar keer dat ik iets typte, maar, ik zag het niet maar andere wel. vaag he?

Geplaatst:
comment_6698
Of houd je toetsenbord even op ze kop dan vallen er 100 boterhammen 20 frietjes en 2 hamburgers uit  ;)

en jij noemt jezelf geen kleuter haha :lol: , maar ik had een paar keer dat ik iets typte, maar, ik zag het niet maar andere wel. vaag he?

tjah...dat heb ik ook weleens gehad..

• 5 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.