Geplaatst: 15 februari 200817 jaren comment_891327 als ik een filmpje ga maken van GTA met fraps bijv, dus dan activeer ik filmen maar dan gaat de beeld heel sloom en als ik het filmpje afspeelt gaat het net zo sloom wat is het probleem?
Geplaatst: 15 februari 200817 jaren comment_891337 Nou, het zou misschien kunnen komen omdat er te veel frames zijn. Sluit alle andere programma's behalve Fraps & GTA SA. En probeer ook de frames te verlagen van fraps Meer info vind je hier, met dank aan Bassiej Edit: Geen probleem Bewerkt: 15 februari 200817 jaren door Dastard
Geplaatst: 15 februari 200817 jaren Auteur comment_891354 ooh ok het werk nu beter bedankt. het was namelijk voor de winteractie.
Geplaatst: 15 februari 200817 jaren comment_891361 Als het voor de GTAGames Winteractie is, vrees ik dat ik je moet teleurstellen. De inzendbus is een paar dagen geleden gesloten, zodat het niet meer mogelijk is iets in te sturen.
als ik een filmpje ga maken van GTA met fraps bijv, dus dan activeer ik filmen maar dan gaat de beeld heel sloom en als ik het filmpje afspeelt gaat het net zo sloom wat is het probleem?