Beetje vroeg om er over na te denken misschien, maarja. Wat denken jullie dat er veranderd gaat worden in de volgende GTA ten opzichte van GTA IV? Ik heb het nu dus niet over GTA V, maar ik bedoel echt de GTA die meteen na GTA IV uit zal gaan komen, net zoals GTA Vice City direct na GTA III uitkwam. Ik denk onder andere deze dingen:
Nieuwe/verbeterde versie van Euphoria, want ja, de makers van Euphoria blijft hun software natuurlijk ook gewoon verder ontwikkelen.
Misschien zal (als dat te realiseren valt) de volgende GTA gebruik gaan maken van de engine die ook gebruikt gaat worden voor de nieuwe Star Wars. Deze engine laat onder andere hout op een natuurlijke manier breken. Filmpjes:
Ik denk dat er, in tegenstelling tot GTA IV, wel vliegtuigen in de volgende GTA zullen gaan zitten.
Aangezien ontzettend veel mensen positief gereageerd hebben op het feit dat er on-line multiplayer in GTA IV zal gaan zitten, maar ook teleurgesteld zijn dat er geen co-op mode is, denk ik dat Rockstar voor de volgende GTA wel gaat kijken of een co-op mode te realiseren valt.
In GTA IV wordt je al niet zomaar meer omver geknald als je een kleine wanted level hebt, nee, dan wordt je gewoon gearresteerd. Niko zou dan automatisch zijn handen omhoog doen als hij gearresteerd wordt. Ik denk (en hoop) dat je hier in de volgende GTA zelf wat meer inbreng in hebt, dat je gewoon zelf kunt bepalen wanneer je je handen omhoog doet en wanneer niet.
Het zoeksysteem in GTA IV is al enorm verbeterd ten opzichte van de vorige GTA's. Alleen wat ik wel uit de feiten opmaak: Als je in de zoekcirkel bent, dan weet de politie wél exact waar je bent. Dat zal ook nog wel verbeterd worden denk ik. (ik weet trouwens niet 100% zeker dat dit in GTA IV zo is, maar als ik de feiten lees, lijkt het er wel op dat het zo gaat werken)
Tja, dit is wat ik op dit moment in mijn hoofd had. Verder zal Rockstar natuurlijk nog wel foutjes die in GTA IV zitten gaan verbeteren voor de volgende GTA, maarja, daar kunnen we nu nog weinig over zeggen.
Nu jullie.
P.S. En ja, ik heb de zoekfunctie gebruikt, en niks gevonden wat hier op leek. Er bestaat al wel een topic over GTA V geloof ik, maarja, dat is iets anders.
Hey,
Beetje vroeg om er over na te denken misschien, maarja.
Wat denken jullie dat er veranderd gaat worden in de volgende GTA ten opzichte van GTA IV? Ik heb het nu dus niet over GTA V, maar ik bedoel echt de GTA die meteen na GTA IV uit zal gaan komen, net zoals GTA Vice City direct na GTA III uitkwam. Ik denk onder andere deze dingen:
Tja, dit is wat ik op dit moment in mijn hoofd had. Verder zal Rockstar natuurlijk nog wel foutjes die in GTA IV zitten gaan verbeteren voor de volgende GTA, maarja, daar kunnen we nu nog weinig over zeggen.
Nu jullie.
P.S. En ja, ik heb de zoekfunctie gebruikt, en niks gevonden wat hier op leek.
Er bestaat al wel een topic over GTA V geloof ik, maarja, dat is iets anders.