Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Toyota Hybride

Sorry, kon even geeen sreen maken maar er is een auto de karin dilettante is die niet afgelijd van de toyota hybrde?

Featured Replies

Ja dat klopt, ze zetten daarmee toyota prius en de eigenaars ervan mee voor lul. En? :puh:

't filmpje was sexxy :eten: :$

Ja, ook Toyota moet eraan geloven in GTA:IV. De Dilettante is duidelijk gebasseerd op de Toyota Prius, hoewel het design ook wel wat weg heeft van de huidige design lijn van Citroën en de oude Lada Samara. Het is nu helemaal 'hip' in de VS om in een hybride wagen te rijden. Het milieu is 'in'. Veel Amerikaanse beroemheden hebben er ook een. Mooi object dus om op de hak genomen te worden door Rockstar. :D

In Amerika zijn er aparte wegbanen aangelegd voor hybrides. Maar dat is niet schoon. Dat asfalt is natuurlijk weer vervuilend dus het heeft geen zin.

best een onnodig topic laten we maar zeggen

Ik vind dat 'reclame' filmpje een beetje flauw. Vooral wanneer met die auto iemand overhoop wordt gereden. Dat gaat een beetje in de gedachte van 'wat geweld erin en dan wordt het wel gewaardeerd'. Het had wel wat subtieler gemogen. Over het algemeen vind ik de humor van Rockstar echt vet, maar dit dan weer niet.

Ik vind dat 'reclame' filmpje een beetje flauw. Vooral wanneer met die auto iemand overhoop wordt gereden. Dat gaat een beetje in de gedachte van 'wat geweld erin en dan wordt het wel gewaardeerd'. Het had wel wat subtieler gemogen. Over het algemeen vind ik de humor van Rockstar echt vet, maar dit dan weer niet.

Dat (zinloos) geweld is juist R* humor :puh: Vondt het filmpje wel lachen, ben benieuwd naar meer :eten:

Dat (zinloos) geweld is juist R* humor :puh: Vondt het filmpje wel lachen, ben benieuwd naar meer :eten:

Daar begint het nu op te lijken, maar ik heb liever dat er nog een grap in zit, in plaats van gewoon geweld en daarmee basta :7
Sorry, kon even geeen sreen maken maar er is een auto de karin dilettante is die niet afgelijd van de toyota hybrde?

ik heb daar een aston marten gezin ( natuurlijk anders gemaakt ) bijna identiek

Dillettante doet me denken aan Dikke tante :cab:

2008_Toyota_Prius.jpg

524.png

Edited by nationalist

vind het best een leuke auto..

er stond ook dat je voor 39.000 zo auto kon kopen

zal dit betekenen dat je autos kan kopen en

dat je hem over al kan parkeren zonder kwijt teraken??

Dat zou super zijn maar ik denk niet dat als je ze parked dat je ze dan blijft houden. Er zullen ook genoeg dieven zijn hoop ik .

Gr, Drunkendonkey :cya:

Edited by Drunkendonkey

Dat zou super zijn maar ik denk niet dat als je ze parked dat je ze dan blijft houden. Er zullen ook genoeg dieven zijn hoop ik .

Gr, Drunkendonkey :cya:

Laten we hopen van wel!