Geplaatst: 25 januari 200520 jaren comment_87319 zo nieuw als wat hier maja... ik heb een server die werk, ik heb mta:ma en het werkt. als ik een script wil laden word hij wel geladen maar ik kan niet de commands gebruiken <_< hoe komt dit en wat kan ik eraan doen? (ik heb andere posts gelezen kon ik het niet vinden) (commands zoals !sun !location !countdown) alvast bedankt Bewerkt: 25 januari 200520 jaren door killa_beez
Geplaatst: 26 januari 200520 jaren comment_87397 Totaal geen commands? Heb je wel scripts geactiveerd :s... Want ik hoor je hier alleen over MTA:MA praten... Zorg ook dat Admin+ enabled is...
Geplaatst: 28 januari 200520 jaren Auteur comment_88445 alleen !info werkt, admin+ staat aan ik load verschillende mirc scripts, mischien is er een activerings code? :unsure: of heb je mischien een meest voorkomende naam voor dat soort scripts, mischien load ik steeds opnieuw de verkeerde.. <_<
Geplaatst: 28 januari 200520 jaren comment_88485 Misschien moet je hem activeren of download de script van [FMJ]Oli , want die is wel goed en werkt vaak!
Geplaatst: 28 januari 200520 jaren Auteur comment_88579 ik heb zelf ook nogal zitten klooien dus ik heb nu een ander probleem erbij gekregen <_< ik heb mta:ma:gr van [FMJ]oli, als ik met mIRC mta.irc wil laden word het programma wel gestart, maar als ik dan mijn server aanzet en ik wil mta:ma:gr connecten zegt mIRC dat hij mta.dll niet kan openen :blink: ik denk dat ik eerst bij mIRC alles moet unloaden, maar wat moet ik allemaal unloaden als dat inderdaad moet?
Geplaatst: 28 januari 200520 jaren comment_88588 krijg je dan zo'n berichtje van: BLablalabla not loaded en dan onderaan YES or NO? dan moet je gewoon op Yes en dan wil het check anders dit: Scripts info Bewerkt: 28 januari 200520 jaren door GtA_BaDmAn
zo nieuw als wat hier maja...
ik heb een server die werk, ik heb mta:ma en het werkt.
als ik een script wil laden word hij wel geladen maar ik kan niet de commands gebruiken <_< hoe komt dit en wat kan ik eraan doen?
(ik heb andere posts gelezen kon ik het niet vinden)
(commands zoals !sun !location !countdown)
alvast bedankt
Bewerkt: door killa_beez