Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Amerikanen krijgen nummerplaat bij pre-order GTA IV (X360, PS3)

Mocht je een Amerikaan zijn en de Limited Edition van Grand Theft Auto IV willen bestellen, dan krijg je bij Amazon er daar ook een gratis nummerbord bij. Die kun je op je Amerikaanse slurpbak bevestigen, maar dan zal de politie wel raar opkijken.

1203496218.jpg

Of we in de Benelux ook zo'n bonusitem bij een bepaalde webshop gaan krijgen is op dit moment nog niet bekend.

Bron: insidegamer

Ik hoop alvast dat we hier in de benelux ook zo een meekrijgen :cya:

Featured Replies

Ik wil die. Die hang ik dan op en vereer 'm _O_ (geintje). Maar ik weet zeker dat er een gast in de VS is die zijn plaat zo heeft veranderd. In de VS kun je je plaat veranderen voor weinig geld.

haha die is idd wel supervet :dans: Die wil ik ook voor op mijn auto!! :D

ach wie weet kan je die plaat ooit is via ebay kopen als je het echt graag wilt :tu:

Ach mij maakt het niet zo veel uit, ik heb toch de gewone editie besteld dus ook al krijg je hem er hier bij krijg ik toch niks :N.

Maar misschien als het niet te veel kost bestel ik er ooit een via ebay of andere site, staat wel mooi om tegen de muur te hangen want mijn muren hangen behoorlijk leeg.

• Author
ach wie weet kan je die plaat ooit is via ebay kopen als je het echt graag wilt :tu:

Ja dat is een goed idee voor moest het niet uitkomen in benelux :Y

Op je fiets plakken of je scooter :puh: Politie he jonge man wacht is even :O ik zie het je hebt wel een nummerbord rij maar door ;)

ik moet hem hebben

maar ik heb wel geen vliegtuigtikets ( ik ga aan grand theft auto doen '' auto diefstal'')

Waaaaow, die wil ik ook :puh:

Dan hang ik hem op mijn kamer ^_^

En kan ik er elke dag naar kijken :puh:

Swiggers

Op je fiets plakken of je scooter :puh: Politie he jonge man wacht is even :O ik zie het je hebt wel een nummerbord rij maar door ;)
Lolbroek.. :cya:
  • Author

Dit is toch gewoon een leuke gadget die zowat elke GTA-fan toch wil hebben :puh:

• Author
Lijkt me ook vet om die te hebben :Y

Ja he, maar dat dient dan wel gewoon om op te hangen en niet om echt aan je voertuig te hangen he :puh:

lijkt me leuk als wij ze ook krijgen.

In Nederland mag een dergelijk nummerbord niet op je auto worden gezet, tenminste niet ten koste van het standaart nummerbord van de auto zelf. In Belgie mag dit tegewoordig wel aan de voorkant van de auto. Althans, ik heb er in zuid-limburg (NED) al een aantal zien rijden met de vreemdste nummerplaten.

Zou wel leuk zijn als ze dit hier ook zouden invoeren :Y

Hier overigens het betreffende Limited Edition Pack:

gta4_x360_pre_500.jpg

Edited by Pennywise-The-Clown