Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Easter Egg

:rolleyes: Ik heb de easter egg gevonden maar ik weet niet wat ik ermee kan

Wie kan me vertellen wat je ermee kunt

RickyRciky

  • Replies 82
  • Views 5.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

  • 4 weeks later...

Waar kun je die "Easter Egg" vinden dan?Hoe ziet dat ding eruit?

De easteregg (paasei) is te vinden in het VCM gebouw.

Het is het makkelijkst te vinden als je vanaf de filmstudios naar downtown rijd.

Als je brug over bent meteen remmen uitstappen.

Naar rechts lopen

daar zit ergens een deur opening.

Als je daar naar binnen gaat kom je op het VCM gebouw.

De trappen op naar helipad.

voorbij Heli lopen.

Dan springen naar gebouw wat er dicht tegen aan zit op uiterste puntje.

Dan spring je door de muur en kom je bij de paasei.

Het begrip paasei in computerspelen is al heel oud.

In vele games zitten er verstopte geintjes in.

Omdat je in de game netzo als met pasen naar verborgen dingen zoekt (met pasen de eieren) noemen ze dit zo.

Rockstar North heeft het woord paasei iets te letterlijk genomen.

jammer genoeg was de paasei te makkelijk te vinden.

Door GTA Vice City zijn nog veel meer geintjes verspreid.

maar daar ga ik nu niet verder over vertellen. want dan kan ik wel een boek schrijven!

Oke, bedankt. Ik heb hem nu ook gevonden...

...maar daar ga ik nu niet verder over vertellen. want dan kan ik wel een boek schrijven!

Veel succes met dat boek :-)

Die ene heb ikgevonden, maar zijn er meer?

Maar wat moet ik verstaan onder de categorie "grapjes"? Nog meer van deze dingen of ook voertuigen/skins en dat soort dingen?

  • 4 weeks later...

ey noem is nog meer van die grapies :) want ik ken alleen de easter egg

jah dat heb ik al gelezen maar dat was ik vergeten te vertelluh dat ik dat ook wist :D:puh:

Jah...ik heb ook een geintje gevonden..ik weet niet of jullie hem al wisten...

Maar bij de vuurtoren in het water...is een onzichtbare rots...vlak bij een boei..

Dat is wel grappig want ik vaarde er in een keer tegen op :D:D

  • 4 weeks later...

Ik heb hem ook gevonden, ik vind hem wel leuk maar je kunt er alleen naar kijken. :(

Zal in de Nieuwe GTA ook een geintje verstopt zitten?

  • 1 month later...

zo'n geintje is wel leuk...alleen een beetje dom dat je die ruit niet moet inschieten...dat vind ik veel coowler.....ofnie :D:D:D:D:D:D

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.