Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

welke wapens in de volgende gta

????????????

  • Replies 32
  • Views 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

welke wapens in de volgende gta 42 members have voted

  1. 1. welke wapens in de volgende gta

    • m4
      11%
      5
    • ak47
      6%
      3
    • bazooka
      4%
      2
    • granaten
      2%
      1
    • minnigun
      28%
      13
    • uzi
      2%
      1
    • ander kis zelf maar
      31%
      14
    • 9mm
      2%
      1
    • deset egele
      11%
      5

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

  • Author

minigun te best

Voor mij mag die Minigun der wel in ;)

En natuurlijk ook de uzi :lol:

De AK 47 moet er in zitten,maar er zal niet veel aan de wapensets worden veranderd door R*,het wapenarsenaal van R* is vrijwel het zelfde gebleven in de afgelopen delen ;)

@buu:niet dubbel posten,gebruik de EDIT knop rechts boven in je post.

Anders kies zelf maar: Allemaal! ;)

van mij mogen ze er allemaal bij en meer

hand pistolen, baretta colt.45 smith& weason machtige guns maar jammer genoeg weinig gezien hopen dat die in de volgende wel weer zitten

M4 heel zeker. ;)

Ook enkele nieuwe wapens.

  • Author
dat kan niet man nieuwe wapens

kan wel

[EDIT door Lantyz: Niet zelf quotes verzinnen, Buu, en schelden is ook niet nodig]

dat kan niet man nieuwe wapens

kan wel

[EDIT door Lantyz: Niet zelf quotes verzinnen, Buu, en schelden is ook niet nodig]

Dat heb ik niet gezegt, waarom verzin je dat :angry:

Back on topic maar.

Edited by Lennert

Allemaal met nog leukere en mooiere wapens bij :D

dubbel loopse ak47 of een straalwapen. satelietwapen zou ook wel leuk zijn ( :D )

Ligt er wel aan in welke tijd de volgende GTA afspeelt, als het in de middeleeuwen is, dan met zwaarden, schilden, spiesen, speren, stokken en als supersonisch wapen misschien een musket dat waar je 3 minuten mee moet laden, als het in de jaren '30 is, dan weer gewone geweren en gebroken geweertje, misschien stoelen enz. (Jordaanse opstand :D ) Als het in de koude oorlog afspeelt, dan enorme hoeveelheden kernwapens, waterstofbommen, straaljagers bij de vleten, als het in de toekomst afspeelt, UFO's, laserguns, laserkanonnen, infra-roodkogels, ultra-violet-tanks, ROboT's. Als het maar leuk is. Trouwens kunnen de namen/opties niet even verbeterd worden, dat is toch geen Nederlands meer?

Edited by Baffie

  • 4 weeks later...

Heel simpel: een Minigun!!!!!!!!!!

Edited by bigG

zowiezo alle wapens van 3 VC en SA!

een laserzwaard had ook wel geinig geweest.

of toch ook een wat modernere kruisboog.

voor mij een vet sterkwapen : een krachtig,een groot maar da ge er snel mee kunt loopen,en da ge er heeeel goe mee kunt richte heel vet geluit vet als ge schiet da da maneke in stukskes valt kij vet :D

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.