Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

wat zou je vinden van godfather4

je hoort t al wat zouw je er van vinden kies het maar

k vind de godfather prachtig film 10/10 +++++++ jammer dat hij aan het eind dood gaat en niet een nieuw komt

zou je godfather 4 leuk vinden al het uit komt 14 members have voted

1. 1. zouw jij godfather 4 leuk vinden

• ja
      6
    • nee
      6
  2. 2. zouw je vinden dat er nieuwe bendes dan komen

• ja
      4
    • nee
      5
    • k weet niet
      3
  3. 3. al pacino wordt overgenomen

• ja
      3
    • nee
      9

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

Gaat dit niet over Scarface??

• Author
Gaat dit niet over Scarface??

nee over dat jij wil dat er een gevolg komt

Al Pacino speelt ook in Scarface. Maar het is The godfather. Micheal is dood op einde van deel 3. Hoe kan deel 4 maken?

Op 4 Maart komt de film Amerika Gangster uit, dat is de opvolger van The Godfather. Amerika Gangster was in de bioscoop een groot succes, en de film duurt net als The Godfather 160 minuten. Densel Washington speelt erin, dus dat is een topper. En de opvolger van The Godfather, een The Godfather 4 komt er niet. Want de familie Corleone is na het derde deel uitgestorven.

• Author
Op 4 Maart komt de film Amerika Gangster uit, dat is de opvolger van The Godfather. Amerika Gangster was in de bioscoop een groot succes, en de film duurt net als The Godfather 160 minuten. Densel Washington speelt erin, dus dat is een topper. En de opvolger van The Godfather, een The Godfather 4 komt er niet. Want de familie Corleone is na het derde deel uitgestorven.

ik zeg wat jullie ervan zouden vinden niet dat er eentje genaamd the godfather 4 komt :duh:

Hoe kan je nou weten wat je van The Godfather 4 moet vinden als The Godfather 4 geen eens komt, de familie Corleone is uitgestorven in deel 3 op het einde. Dus een vierde deel van The Godfather komt niet meer uit.

• Author
Hoe kan je nou weten wat je van The Godfather 4 moet vinden als The Godfather 4 geen eens komt, de familie Corleone is uitgestorven in deel 3 op het einde. Dus een vierde deel van The Godfather komt niet meer uit.

nee maar ik heb ook niet gezegt dat hij komt . ik zeg nieuwe bendes nieuwe verhaal lijn daar achter en bendes :7

dus ze kunnen tog denken wat ze dan erin wouden niet dat het uitkomt hoor

Ik heb liever nog een Godfather game :dans:

The Godfather 2 komt waarschijnlijk uit in 2009, dat heeft EA games bevestigd. :Y

The Godfather 2 komt waarschijnlijk uit in 2009, dat heeft EA games bevestigd. :Y

Vet! :dans::eten:

• Author

cool hoor godfather 2 ik ga hem zeker halen al kost het me 180 euro 10000000 procent zeker weten

180€ is te veel :bonk: Het zal waarschijnlijk 60€ zijn. Dus the godfather 2 is gebaseerd uit film "The godfather II" ?

180€ is te veel :bonk: Het zal waarschijnlijk 60€ zijn. Dus the godfather 2 is gebaseerd uit film "The godfather II" ?

Dat weet nog niemand :N

Waarschijnlijk wel, dat was bij The Godfather 1 ook zo. Het zou een beetje raar zijn als ze dat gaan veranderen, >>>hier<<< is trouwens de bevestiging van EA games.

• Author
Waarschijnlijk wel, dat was bij The Godfather 1 ook zo. Het zou een beetje raar zijn als ze dat gaan veranderen, >>>hier<<< is trouwens de bevestiging van EA games.

zijn der al screen shots bekent en hoe de graphics eruit gaan zien :D