February 28, 200817 yr je hoort t al wat zouw je er van vinden kies het maar k vind de godfather prachtig film 10/10 +++++++ jammer dat hij aan het eind dood gaat en niet een nieuw komt
February 28, 200817 yr Author Gaat dit niet over Scarface?? nee over dat jij wil dat er een gevolg komt
February 29, 200817 yr Al Pacino speelt ook in Scarface. Maar het is The godfather. Micheal is dood op einde van deel 3. Hoe kan deel 4 maken?
February 29, 200817 yr Op 4 Maart komt de film Amerika Gangster uit, dat is de opvolger van The Godfather. Amerika Gangster was in de bioscoop een groot succes, en de film duurt net als The Godfather 160 minuten. Densel Washington speelt erin, dus dat is een topper. En de opvolger van The Godfather, een The Godfather 4 komt er niet. Want de familie Corleone is na het derde deel uitgestorven.
February 29, 200817 yr Author Op 4 Maart komt de film Amerika Gangster uit, dat is de opvolger van The Godfather. Amerika Gangster was in de bioscoop een groot succes, en de film duurt net als The Godfather 160 minuten. Densel Washington speelt erin, dus dat is een topper. En de opvolger van The Godfather, een The Godfather 4 komt er niet. Want de familie Corleone is na het derde deel uitgestorven. ik zeg wat jullie ervan zouden vinden niet dat er eentje genaamd the godfather 4 komt
February 29, 200817 yr Hoe kan je nou weten wat je van The Godfather 4 moet vinden als The Godfather 4 geen eens komt, de familie Corleone is uitgestorven in deel 3 op het einde. Dus een vierde deel van The Godfather komt niet meer uit.
February 29, 200817 yr Author Hoe kan je nou weten wat je van The Godfather 4 moet vinden als The Godfather 4 geen eens komt, de familie Corleone is uitgestorven in deel 3 op het einde. Dus een vierde deel van The Godfather komt niet meer uit. nee maar ik heb ook niet gezegt dat hij komt . ik zeg nieuwe bendes nieuwe verhaal lijn daar achter en bendes dus ze kunnen tog denken wat ze dan erin wouden niet dat het uitkomt hoor
February 29, 200817 yr Ik heb liever nog een Godfather game The Godfather 2 komt waarschijnlijk uit in 2009, dat heeft EA games bevestigd.
February 29, 200817 yr Ik heb liever nog een Godfather game The Godfather 2 komt waarschijnlijk uit in 2009, dat heeft EA games bevestigd. Vet!
February 29, 200817 yr Author cool hoor godfather 2 ik ga hem zeker halen al kost het me 180 euro 10000000 procent zeker weten
March 1, 200817 yr 180€ is te veel Het zal waarschijnlijk 60€ zijn. Dus the godfather 2 is gebaseerd uit film "The godfather II" ?
March 1, 200817 yr 180€ is te veel Het zal waarschijnlijk 60€ zijn. Dus the godfather 2 is gebaseerd uit film "The godfather II" ? Dat weet nog niemand
March 1, 200817 yr Waarschijnlijk wel, dat was bij The Godfather 1 ook zo. Het zou een beetje raar zijn als ze dat gaan veranderen, >>>hier<<< is trouwens de bevestiging van EA games.
March 1, 200817 yr Author Waarschijnlijk wel, dat was bij The Godfather 1 ook zo. Het zou een beetje raar zijn als ze dat gaan veranderen, >>>hier<<< is trouwens de bevestiging van EA games. zijn der al screen shots bekent en hoe de graphics eruit gaan zien
je hoort t al wat zouw je er van vinden kies het maar
k vind de godfather prachtig film 10/10 +++++++ jammer dat hij aan het eind dood gaat en niet een nieuw komt