Geplaatst: 3 maart 200817 jaren comment_904251 hey kan iemand me ergens mee helpen? ik kan bij versie1 en bij versie2 lukt het niet help me!!!
Geplaatst: 3 maart 200817 jaren comment_904257 hey kan iemand me ergens mee helpen? ik kan bij versie1 en bij versie2 lukt het niet help me!!! Heb je misschien mods die de 'main.scm' vervangen?
Geplaatst: 4 maart 200817 jaren Auteur comment_904635 hey kan iemand me ergens mee helpen? ik kan bij versie1 en bij versie2 lukt het niet help me!!! Heb je misschien mods die de 'main.scm' vervangen? nee want ik weet niet wat dat is:(
Geplaatst: 4 maart 200817 jaren Auteur comment_904636 ooh srry heb nog nie gezegd wat het prblm was het prblm is ik kan geen savegame dowloaden bij v.1en v.2:(
Geplaatst: 4 maart 200817 jaren comment_904649 Zoals we hier hier ook al zagen, ja. Maar wij kunnen vrij weinig met 'ik kan geen savegame downloaden', dus geef wat meer info over eventuele foutmeldingen. En wanneer gebeurt het, al bij het downloaden, of bij het spelen? Als het bij het downloaden gebeurt; welke site? Als het bij het afspelen gebeurt moet je even Silverbyte's bericht (en die van mij met de nodige correcties) in het andere topic doorlezen.
hey kan iemand me ergens mee helpen? ik kan bij versie1 en bij versie2 lukt het niet help me!!!