Geplaatst: 8 maart 200817 jaren comment_907254 Mijn Nieuwe Signature... Rates En Comments? Bewerkt: 11 maart 200817 jaren door Unmountable Tijmen
Geplaatst: 8 maart 200817 jaren comment_907261 1. Doe een border 2. Maak em niet roze 3. Doe photofilters er over Gewoon veel oefenen!
Geplaatst: 8 maart 200817 jaren comment_907262 Mijn Nieuwe Signature... Rates En Comments? Ik heb een paar dagen geleden ook al een van je sigs gerate. De grootte is in ieder geval naar wens aangepast. Maar het is zó jammer dat je hem inkleurt met een felle roze kleur . Het heeft echt wel wat, maar áls je hem dan per sé wilt inkleuren, gebruik dan een donker, of lichtgrijze kleur. De kleuren van COD zelf. Aangezien ik vanwege de felle kleuren niet kan zien wat zich in de sig zelf bevind, houd ik het op een 5.5. Maar probeer op te passen met inkleuren van de signature. Probeer de sig bijvoorbeeld tien keer te maken, met allemaal verschillende kleuren. En kies daar de beste van uit.
Geplaatst: 8 maart 200817 jaren Auteur comment_907264 Mijn Nieuwe Signature... Rates En Comments? Ik heb een paar dagen geleden ook al een van je sigs gerate. De grootte is in ieder geval naar wens aangepast. Maar het is zó jammer dat je hem inkleurt met een felle roze kleur . Het heeft echt wel wat, maar áls je hem dan per sé wilt inkleuren, gebruik dan een donker, of lichtgrijze kleur. De kleuren van COD zelf. Aangezien ik vanwege de felle kleuren niet kan zien wat zich in de sig zelf bevind, houd ik het op een 5.5. Maar probeer op te passen met inkleuren van de signature. Probeer de sig bijvoorbeeld tien keer te maken, met allemaal verschillende kleuren. En kies daar de beste van uit. Oke Dankje. Ik zal het gaan doen. Het is ook niet zo'n slim idee om hem roze te maken Bedankt, Ik ga er nu mee aan de slag!
Geplaatst: 8 maart 200817 jaren comment_907277 Om nog even snel te zeggen maak de tekst ook iets duidelijker dan kan je het beter lezen, ik wist haast niet wat er stond.
Geplaatst: 9 maart 200817 jaren comment_908593 Ziet erop zich redelijk uit. maar er is weinig met de stock gedaan volgens mij. je zou haast zeggen dat er niks mee gedaan is. 7/10
Geplaatst: 10 maart 200817 jaren comment_908905 Mijn Nieuwe Signature... Rates En Comments? Deze vind ik prachtig. Heel goed gedaan. 9/10
Mijn Nieuwe Signature...
Rates En Comments?
Bewerkt: door Unmountable Tijmen