Geplaatst: 14 maart 200817 jaren comment_911291 Locomotive Zie de rest van het topic voor meer screens en info! Bewerkt: 16 maart 200817 jaren door Puma
Geplaatst: 14 maart 200817 jaren comment_911309 Ziet d'r erg mooi uit Puma... Wat ga je er nog aan aanpassen???
Geplaatst: 14 maart 200817 jaren comment_911345 Grandioos!!! Echt te mooi, ik vind mooi gemaakt alleen jammer bij screen een dat het voorste ding de zijkant raakt maar zal wel goed komen Groeten Tim
Geplaatst: 14 maart 200817 jaren comment_911356 Nice Mischien kan je er ook nog van die oude waggons bij maken, dat maakt hem al helemaal mooi! (Maar, hij is natuurlijk al héél mooi!)
Geplaatst: 14 maart 200817 jaren Auteur comment_911376 Er komt op z'n minst nog een custom col en een wagon bij: Work in progress, natuurlijk.
Geplaatst: 14 maart 200817 jaren comment_911380 Er komt op z'n minst nog een custom col en een wagon bij: Work in progress, natuurlijk. Okeey, ziet er al goed uit
Geplaatst: 14 maart 200817 jaren Auteur comment_911519 Dankje.. Wil je de volgende keer dat je iets quote het plaatje (dat tussen ""-tags staat) uit de quote halen, dat scheelt laadtijden en uitrekking van de pagina namelijk . De wagon is deels getextured, maar nog niet gemapped (de textures, binnenkort een tutorial hierover). Er is nog veel te doen . Ingame zal waarschijnlijk een custom .col-versie komen, zodat je ook dergelijk in de wagon kunt (hetzelfde geldt voor de locomotief). Grtz.
Geplaatst: 14 maart 200817 jaren comment_911536 Het ziet er allemaal weer netjes uit, Puma. Mooie textures, en alles ziet er qua grootte ook netjes uit. Ben benieuwd naar de Final.
Geplaatst: 14 maart 200817 jaren Auteur comment_911542 Ik wou zo graag weten hoe het er samen uit zou zien ingame:
Geplaatst: 14 maart 200817 jaren comment_911557 Puma! Dat ziet er faking mooi uit! Heb altijd al een betreedbare wagon illen hebben in SA! Ga zo door! Ziet er zéér prachtig uit! BTW, hoeveel polys bevat het?
Geplaatst: 14 maart 200817 jaren comment_911567 Ziet er vet uit Puma! Ik wist even niet meer dat er rekken boven bingen voor de baggage Mooi staaltje werk! Groeten Tim EDIT: Mechien kun je treinstation nu ook anders eruit laten zien Bewerkt: 15 maart 200817 jaren door Timske
Geplaatst: 15 maart 200817 jaren Auteur comment_911913 Misschien, maar dan moet ik in héél San Andreas alle treinstations gaan veranderen en dat is een beetje veel werk.. Ik heb de custom col werkende gekregen! Je kunt nu in de locomotief komen: Bewerkt: 15 maart 200817 jaren door Puma
Geplaatst: 15 maart 200817 jaren comment_911927 Ziet er mooi uit alleen da ventje hangt nog iets te hoog Maar is een custom col
Geplaatst: 15 maart 200817 jaren Auteur comment_911955 Het zit zo. Wanneer je een model ingame zet, bestaat dat uit drie bestanden. De .dff is het model zelf, wat je ziet: de vorm. De .txd is het bestandje waar alle textures in zitten: de verfpot. De .col is het model dat zorgt dat het voelbaar is. Verander je de col, dan verander je ook de vaste vorm van het model. Wanneer ik dus alleen de .dff verander, zie je ingame wel degelijk de trein (zoals op de eerste screenshots), maar heb je nog steeds de voelbare vorm van de oude Streak. Ingame kun je dus ook niet vlak voor de locomotief langs lopen, omdat de .col van de originele Streak langer is dan de locomotief. Ik heb in dit geval zelf een col gemaakt: je kunt nu dus in de locomotief komen, erop, en de schoorstenen zijn voelbaar. Wanneer ik dit niet gedaan zou hebben, zou je dus niet in de locomotief kunnen komen en zou het erg onrealistisch overkomen.
Locomotive
Zie de rest van het topic voor meer screens en info!
Bewerkt: door Puma