Jump to content
  • Reacties 60
  • Bezichtigingen 5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_911519

Dankje.. Wil je de volgende keer dat je iets quote het plaatje (dat tussen ""-tags staat) uit de quote halen, dat scheelt laadtijden en uitrekking van de pagina namelijk :D .

wip7bd7.jpg

wip8ih8.jpg

wip9rb2.jpg

wip10oj2.jpg

De wagon is deels getextured, maar nog niet gemapped (de textures, binnenkort een tutorial hierover). Er is nog veel te doen :). Ingame zal waarschijnlijk een custom .col-versie komen, zodat je ook dergelijk in de wagon kunt (hetzelfde geldt voor de locomotief).

Grtz. :sigaar:

Geplaatst:
comment_911567

Ziet er vet uit Puma! Ik wist even niet meer dat er rekken boven bingen voor de baggage :puh:

Mooi staaltje werk!

Groeten Tim

EDIT: Mechien kun je treinstation nu ook anders eruit laten zien :puh:

Bewerkt: door Timske

Geplaatst:
  • Auteur
comment_911913

Misschien, maar dan moet ik in héél San Andreas alle treinstations gaan veranderen en dat is een beetje veel werk..

Ik heb de custom col werkende gekregen! Je kunt nu in de locomotief komen:

incockpitcustomcoltg2.jpg

incockpitcustomcol2ur2.jpg

Bewerkt: door Puma

Geplaatst:
  • Auteur
comment_911955

Het zit zo. Wanneer je een model ingame zet, bestaat dat uit drie bestanden. De .dff is het model zelf, wat je ziet: de vorm. De .txd is het bestandje waar alle textures in zitten: de verfpot. De .col is het model dat zorgt dat het voelbaar is. Verander je de col, dan verander je ook de vaste vorm van het model. Wanneer ik dus alleen de .dff verander, zie je ingame wel degelijk de trein (zoals op de eerste screenshots), maar heb je nog steeds de voelbare vorm van de oude Streak. Ingame kun je dus ook niet vlak voor de locomotief langs lopen, omdat de .col van de originele Streak langer is dan de locomotief.

Ik heb in dit geval zelf een col gemaakt: je kunt nu dus in de locomotief komen, erop, en de schoorstenen zijn voelbaar. Wanneer ik dit niet gedaan zou hebben, zou je dus niet in de locomotief kunnen komen en zou het erg onrealistisch overkomen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.