Jump to content
  • Reacties 60
  • Bezichtigingen 5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_912030

Idd Puma.

Ondersteunt Sketchup colls?

Das veel leuker om in de wagon te gaan lopen terwijl de trein rijdt.

Heb niets anders te zeggen dan KUTGW! :puh:

Ziet er mooi uit!

Sketchup zuigt niet!

Geplaatst:
comment_912033

Mooi werk Puma, ik zou alleen de boel wat oplichten. Owja topic tags moeten wel kloppen, REL = Release dus zet die er alleen bij als je een downloadlink hebt.

Keep it up.

Geplaatst:
comment_912079
Mooi werk Puma, ik zou alleen de boel wat oplichten. Owja topic tags moeten wel kloppen, REL = Release dus zet die er alleen bij als je een downloadlink hebt.

Keep it up.

Wtf?

>>> Door Wazuup: Wat is er?<<<

Hij is echt mega cool!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_912501

De textures vond ik eigenlijk maar niks, dus besloot ik de hele boel te texturen en de wagon 'af' te maken:

tex1bn2.jpg

tex2hl9.jpg

Het ziet er veel beter uit, al zeg ik het zelf. Ik moet nu alleen nog uitvinden hoe ik het model wat lichter maak ingame..

Geplaatst:
comment_912790
Ik moet nu alleen nog uitvinden hoe ik het model wat lichter maak ingame..

Het ziet er geweldig uit Puma! Misschien heb je iets aan deze tutorial: klik. Dit is een prelighting tutorial, de plaatjes werken niet meer maar misschien word je er toch nog een beetje wijs uit.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_912827

Mja.. Dat kan ik al, alleen is de vraag of dat ook bij voertuigen werkt. Ik ga het in ieder geval proberen.

Nadat ik de wagon succesvol, met col, ingame heb gekregen besloot ik een klein preview-videootje te maken.

Aanschouw :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.