Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

radio

ik vind de radiostations veel leuker bij vicecity dan bij gta3

wie vind dat niet????

Featured Replies

Ik heb gta3 bij vriend wels gespeeld, die radio is leuker want vice city heb alleen ouwe lullen muziek uit de jaren 80.

Rise fm bij gta3 is leuk

Trance ;)

Vice City vind ik mooier...Vooral K-Chat ;) hahaha...

Moet je maar es luisteren wat ze zeggen :lol:...

Maar bij GTA III vind ik Jah Radio het lolligste.. :puh:

Ik vind ze eigenlijk allebei wel goed! GTA 3 is inderdaad net iets beter! Vice City hoor je geen trance enzo. ;)

Ik vind ze eigenlijk allebei wel goed! GTA 3 is inderdaad net iets beter! Vice City hoor je geen trance enzo. ;)

Ik mis de trance ook in Vice City, maar die voeg ik zelf toe via de MP3 Player :puh:

jah...als je mooie muziek in VC wil hebben moet je het in MP3 Player zetten....

maar waarom altijd trance......TRANCE IS GEEN ENE BAL AAN!...

gewoon een beetje pop en dance

Trance sucks, inderdaad Thabit ;)

Maar ook geen pop en dance. Gewoon, heel normaal, HARDCORE. :angry:

Ik vind de radiozenders in vice city beel leuker dan in gta III. Ik vind die liedjes van de jare 80 juist vet mooi. Vooral Fever 105.

Xamber,Apr 28 2004, 02:09 PM] Trance sucks, inderdaad Thabit ;)

Maar ook geen pop en dance. Gewoon, heel normaal, HARDCORE. :angry:

Harcore valt ook af...dat is ook geen ene jota aan

Hmm. Bannen :puh:

Nee hor, haha, maar ieder ze eigen stilo

ska erin! :puh:

  • 2 weeks later...

GTA III heeft betere radio vind ik, daar hebbie ze lekkere hip-hop. :puh:

Ik heb nog nooit GTA III gespeeld. In vice city is Vrock de beste !

niet dat ik een echte rockfan ben maar VROCK is opzich wel mooi verzonnen met love fist wat in het echt helemaal niet bestaat maaar in vice city vind ik fever toch wel het beste bij het spel passen

  • 2 weeks later...

VCPR! Maurice Chavez is geweldig. Ik heb het zelfs aanstaan als ik GTA VC niet speel.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.