Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_916916

Mijn vriend heeft hem wel voor de Xbox maar hij speelt hem op de Xbox360 :Y Maar jammer dat je hem nergens meer kan krijgen :duh:

Bewerkt: door gta player10

Geplaatst:
comment_916920

Op Bol.com is hij ook niet leverbaar, maar je kan natuurlijk altijd op Marktplaats.nl kijken voor een tweedehands spel. Als je de termen "San Andreas Xbox" invult, krijg je bijvoorbeeld als eerste eentje voor €20 (+ €2 verzendkosten). Er zijn meerdere spellen daar te "koop", dus neus er even rond. :)

Geplaatst:
comment_916963

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar zondags zijn er verspreid door het land vaak wel grote vlooienmarkten. Hier staan vaak ook wel handelaren die spellen verkopen.

En anders idd marktplaats ff raadplegen.

Geplaatst:
comment_916981

Nou ik ben voor 2 maanden terug nog bij de Mediamarkt in Arnhem geweest en daar hadden ze GTA San Andreas nog gewoon voor de PC,PS2,en Xbox liggen hoor. ;)

Misschien is dit na die 2 maanden veranderd zou kunnen. 0_0

Dus ik weet niet waar je vandaan moet komen maar je zou daar is kunnen gaan kijken als het niet te ver is. :)

Bewerkt: door sjors12345

Geplaatst:
comment_917074

Xbox spellen worden niet meer in de winkels verkocht jammergenoeg. Je kan ze via internet nog wel kopen of anders je xbox cracken/modden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.