Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Waar knal je,ben je,rij je het liefst?

Waar knal je,amuseer je,rij je,daag je de poli -het meest- uit?

Ik in Vice Beach.Ruim genoeg.

Edited by Miek

Waar knal je,ben je,rij je het liefst? 50 members have voted

1. 1. Waar knal je,ben je,rij je het liefst?

• Vice Beach(Met Leaf Links)
      22
    • Vice City Mainland(Met Starfish Island en Prawn Island)
      25

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

Mij maakt het niet uit zolang ik maar gewoon met m'n hunter kan lopen knallen :puh:.

Tja ik heb mainland gekozen om dezelfde rede als jou Miek daar heb je de ruimte.

• Author
Tja ik heb mainland gekozen om dezelfde rede als jou Miek daar heb je de ruimte.

Ik heb wel voor Vice Beach gekozen hé :puh: .

Ik speel het meeste op VC Mainland. ^_^

overal en nergens my dear friends :D .nee echt ik rij van hop naar her.er komt gewoon geen einde aan.

Ik heb voor 'Vice City Mainland' gekozen.

Daar knal ik toch wel het meest. ^_^

Swiggers :cya:

• 3 weeks later...

Ik pak m'n Rhino en knal er maar op los overal en nergens ^_^

Mainland. Heb je wat meer leukere plekken en gangs enzo ;)

Ik ben het meeste op Mainland. Daar heb je tenminste het vliegveld en veel submissies zijn daar.

Waar knal ik het liefs: het liefs knal ik in washington beach. er is genoeg ruimte en als er politie komt dan kan ik er goed en snel weg rijden. er rijden daar ook meestal wel goede sport wagens en de wegen zijn er niet al te slecht. en als het moet kan ik zo het strand op rijden met hoge snelheid, en zo naar vice point mall gaan.

Waar ben ik het liefs: escobar international airport. er zijn hiervoor genoeg reden. er staan altijd wel wat voertuigen om mee te vliegen. helicopters en een vliegtuis. die schansjes aan de rand van de weg zijn goede jumps voor barrelrolls en backflips de wegen en tunnels zijn goed genoeg om doorheen te schuren met een motor. en in de army base is altijd wel wat te doen.

Waar rij ik het liefs: mij maakt dat niet erg uit. ik rij nu toch al goed genoeg dat ik niet tegen iedere muur en tegen iedere auto aan botst. maar als ik het dan toch moest kiezen dan zou ik toch voor. die weg die van de haven naar downtown gaat. en dan het liefs met een snelle wagen. een banshee een cheeta of en infernus. en dan zo weer heen en terug.

Bij Mainland, mar het liefst daar een beetje bij Airport in de buurt, dan kan mn banshee lekker hard :puh:.

bij de sharks die op je zitten te knallen en dan vluchten voor de gang ranchers :tu:

Edited by cj101

• 3 months later...

De linke kant van vice city...daar ben ik gewend aan geraakt en het is zegmaar ''mijn ultieme woonplaats''