Geplaatst: 26 maart 200817 jaren comment_922664 Hallo leden! Ik zit met een vraag. Als je Skype hebt op PSP, kan je bellen naar Skypegebruikers. Maar m'n vraag is of je er mee kan VIDEO praten.Is dit mogelijk?
Geplaatst: 26 maart 200817 jaren comment_922678 Hallo leden!Ik zit met een vraag. Als je Skype hebt op PSP, kan je bellen naar Skypegebruikers. Maar m'n vraag is of je er mee kan VIDEO praten.Is dit mogelijk? nee dit is niet mogelijk ik heb dit ook al geprobeerd maar misschien zal dit gebeuren in een van de volgende firmwares Bewerkt: 26 maart 200817 jaren door gtafreak_124
Geplaatst: 26 maart 200817 jaren Auteur comment_922679 Hallo leden!Ik zit met een vraag. Als je Skype hebt op PSP, kan je bellen naar Skypegebruikers. Maar m'n vraag is of je er mee kan VIDEO praten.Is dit mogelijk? nee dit is niet mogelijk ik heb dit ook al geprobeerd maar misschien zal dit gebeuren in een van de volgende firmwares Dat is jammer...
Geplaatst: 29 maart 200817 jaren comment_925104 Jaah, je kan niet alles in een Firmware stoppen dat is niet meer leuk maar Skype is wel leuk ik heb ervoor gekeken en nee het werkt niet dat is vast. Venzio .
Hallo leden!
Ik zit met een vraag.
Als je Skype hebt op PSP,
kan je bellen naar Skypegebruikers.
Maar m'n vraag is of je er mee kan
VIDEO praten.Is dit mogelijk?