Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

waar verheug jij je het meest op in gta 4

ik vraag me af waar jullie je op verheugen ?

ik verheug me bij voorbeeld op die engine zo dat de mannetje verder kan sgoppen dat ze op de grond liggen

niet dat ze steeds als je ze schopt dezelfde beweging maken ,die politie computer

grtz gta-pro

• Replies 37
  • Views 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

ik verheug me bij voorbeeld op die engine zo dat de mannetje verder kan sgoppen dat ze op de grond liggen

niet dat ze steeds als je ze schopt dezelfde beweging maken ,die politie computer

grtz gta-pro

ik versta niets van je zin :7

Ik verheug me op alles wat hier is besproken in dit forum.

A.I, graphics, realisme... ALLES!!

Ik verheug me het meest op de graphics, de engine, de gamplay, de missies... gewoon het hele spel :puh::engel:

grtz gta-pro

ik versta niets van je zin :7

Je hoeft hem ook alleen maar te lezen, je kan niks horen.

eens in alderny state correctional facility te zitte mss zijn er wel prisongangs . :tu:

gewoon keet schoppen zoals we gwn zijn van de andere gta's

ohh :O ik wil weten hoe de nieuwe tanks eruitzien

in VC was dat zo een klein koekendoosje en in SA was het een heel goei uitzicht van een tank dus ik heb niks dan goede gedachtes voor de tank van Gta IV.

en wss die politiehelikopter alleen weet ik niet die nu gebaseerd is op de hunter of dat het de politie heli is die achter je aan komt als je 3 sterren hebt.

btw nu ik erover denk als je 3 sterren hebt kan je toch bijna nooit aan de politie ontkomen met die vogel bove je hoofd :S

Eers en vooral op de graphics, auto's,...

gewoon keet schoppen zoals we gwn zijn van de andere gta's

ohh :O ik wil weten hoe de nieuwe tanks eruitzien

in VC was dat zo een klein koekendoosje en in SA was het een heel goei uitzicht van een tank dus ik heb niks dan goede gedachtes voor de tank van Gta IV.

en wss die politiehelikopter alleen weet ik niet die nu gebaseerd is op de hunter of dat het de politie heli is die achter je aan komt als je 3 sterren hebt.

btw nu ik erover denk als je 3 sterren hebt kan je toch bijna nooit aan de politie ontkomen met die vogel bove je hoofd :S

Er komen geen tanks in GTA IV, je kunt wel 6 sterren krijgen maar dan zul je heeel veel gewone politie, SWAT en FBI achter je aan krijgen, dit hebben ze gedaan om het realisme te behouden...

het online spelen van het spel met 'n paar maten van me :tu:

Verheug me erop om te kijken wat de leukste manier is om geld te 'maken' in gta4 :tu:

Verder lekker missies en het klooien zonder serieus tezijn in een spel :dans:

1 woord: ALLES.

Het lijkt misschien spam maar ik heb er geen andere woorden voor.

1 woord: ALLES.

Het lijkt misschien spam maar ik heb er geen andere woorden voor.

100% mee eens. Alles aan GTA IV word gewoon vet ^_^

Ik verheug me op het hele spel gewoon. AI, graphics, engine, missies... relaties tussen personages.

Kort maar krachtig: Ik verheug me op alles. Niet meer, en niet minder. :tu: Enige nadeel is dat het nu nog zolang duurt. Mijn geduld wordt enorm op de proef gesteld. :7

Kort maar krachtig: Ik verheug me op alles. Niet meer, en niet minder. :tu: Enige nadeel is dat het nu nog zolang duurt. Mijn geduld wordt enorm op de proef gesteld. :7