Geplaatst: 31 maart 200817 jaren comment_928091 weten jullie ook of je in het vrijheidsbeeld kan dat lijkt me wel lachen en dat je bovenin in dat hoedje kan eten in een restaurant ofzo. ik weet niet of dit al besproken is want ik ga natuurlijk niet alle topic,s lezen.
Geplaatst: 5 april 200817 jaren Auteur comment_933015 Aan het begin ging dit topic heel ergens anders over, niet over dat het beeld lacht, lekker handig, de eerste 8 of 10 reacties slaan nou nergens op nu je de topic titel hebt aangepast, lekker boeiend dat dat beeld lacht het heet toch ook niet voor niks het blijheidsbeeld(nu is het een lekker overbodig topic geworden) (was het al wel maar nu nog meer) ik kan me niet herinneren dat ik die topic naam heb verzonnen. ik bedoele: ik hoop dat je in het vrijheidsbeeld kan lijkt me lachen Ja dat snap ik maar de titel van het topic is nu "vrijheidsbeeld lijkt te lachten" terwijl je dat helemaal niet bedoelt weet jij hoe je de topic naam weer kan veranderen?
weten jullie ook of je in het vrijheidsbeeld kan dat lijkt me wel lachen en dat je bovenin in dat hoedje
kan eten in een restaurant ofzo. ik weet niet of dit al besproken is want ik ga natuurlijk niet alle topic,s lezen.