Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Learn to fly

Ik ben bezig met op elke school overal goud te halen maar ik krijg de missie "Destroy Targets" zelfs niet voltooid :N , de 3 eerste trucks neerknallen lukt soms maar dan is het een heel geklungel tegen dat ik gedraait ben en die jeeps neerhalen lukt helemaal niet want ze rijden door elkaar :N , kan er mij iemand vertellen hoe ik dit het best kan doen om goud op te halen?

Featured Replies

welke versie heb jij voor de pc of de ps2

Die missie is idd. niet voor de poes ( ^_^ ) maar met oefenen zou het na een tijdje wel moeten lukken hoor.

Je mag niet te veel stres hebben voor zo'n dingen op eenderwelke GTA, want na 1 foute beweging kan "alles" naar de haaien zijn.

Zorg ervoor dat je niet te ver voorover hangt, zodat de kogels ver komen. Vlieg snel, niet al te hoog en je graden ongeveer 25o naar beneden. Als je alles goed in het vizier hebt, begin je aan één stuk te schieten. Deze zullen dan vrij snel kapot zijn. De jeeps zijn wel wat lastiger inderdaad, maar als je dezelfde techniek aanhoudt als bij de trucks zou dat geen probleem moeten zijn.

Succes!

• Author
welke versie heb jij voor de pc of de ps2

Pc en de v2

je moet ook goed kunnen landen want aan het eind moet je ook landen in de rode marker voor extra punten

rustig keren en blijf gefocust :tu:

• Author

En wat is de tijdslimiet voor goud?

Goud: 80 seconden of sneller.

Silver: sneller dan 92.5 seconden.

Brons: sneller dan 105 seconden.

@Hieronder: Het maakt wél uit, je mag ook geen schade oplopen. Anders word je score ook verminderd. :Y

Edited by ..::GhostRider::..

maakt niet zo veel uit want ik was een keer snel en krijg 99 en ik doe eens een keer rustig en ik heb 100

• Author

Ja maar voor goud moet je 80 seconden hebben dus moet je je wel haasten...

Nog andere tips? vooraal voor die 2 jeeps?

Ga oefenen en nog eens oefenen want ooit zal je het halen (hoop ik voor jou).

• Author
Ga oefenen en nog eens oefenen want ooit zal je het halen (hoop ik voor jou).

Geweldig, ik zou het fijn vinden als ik dit mocht halen voordat ik van school af ben :bonk:

Edited by listerstorm

ik heb er ook letterlijk zo,n honderd keer over gedaan.(2uur)achter elkaar en ik werd helemaal histerisch maar ik

heb hem daarna nog wel gehaald.

Je kan een paar dikke trainers downloaden zodat je de missie timer uit kan zetten dan heb je alle tijd van de wereld. Of je download de savegame editor, daarmee kan je alle scholen op goud zetten

Ja maar voor goud moet je 80 seconden hebben dus moet je je wel haasten...

Nog andere tips? vooraal voor die 2 jeeps?

ik dee dit: gewoon erop los knallen met raketten,machinmegeweer :puh: zo heb ik goud gehaald

toen ik dat voor de eerste keer speelde dan had ik goud :dans: maar nu lukt het niet meer aleen maar zilver :duh:

ik denk dat je gewoon geluk moet hebben