Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_933755

Hoe denken jullie dat de randen van de stad zouden zijn ?

Zou het een eiland worden ? (lijkt me onrealistisch omdat ze onderanderen op de radio ook steeds zeggen dat het amerika is, is het ook, dat new york, liberty city in dit geval, op een eiland ligt.)

Bewerkt: door jozz

• Reacties 58
  • Bezichtigingen 3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_933758

Wel, zoals je al op de kaarten kunt zien, worden het weer eilanden. Lijkt me ook logisch, het is simpelweg onmogelijk het anders te doen. In GTA3 kon het nog wel, omdat je daar geen helicopters had (wel een onbestuurbare dodo, waarmee je met veel moeite erlangs kon vliegen). Maar in GTA 4 wel, dus dat zou simpelweg niet gaan.

Geplaatst:
comment_933795
Hoe denken jullie dat de randen van de stad zouden zijn ?

Zou het een eiland worden ? (lijkt me onrealistisch omdat ze onderanderen op de radio ook steeds zeggen dat het amerika is, is het ook, dat new york, liberty city in dit geval, op een eiland ligt.)

Mischien een skyline van new york ofzo?

Geplaatst:
comment_934052

het worden idd gewoon weer eilanden

met niks eromheen.

waarschijnlijk wordt het weer net zoals met

SA dat je in het oneindige kan vliegen met een

heli of zo.

dat de zee zich dan vergroot :Y :Y :Y

GTA 4 FOR THE WINNNN _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Geplaatst:
comment_934222
Daar hoef je geen topic voor te maken hoor. hier kan je het ook neer zetten: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=47931

heb ik ergens gezegt dat iets mijn wens is of iets waar ik naar verlang?

nee

precies. wordt je doodziek van die kut opmerkingen laat mensen lekker vragen stellen en doe niet zo moeilijk !!!!!!!

Geplaatst:
comment_934272

Van alle GTA's vond ik de rand in GTA3 nog het best, ik vind het niet zo heel erg leuk als het op een eiland ligt, omdat dat een beetje nep aanvoelt. Dus ik hoop dat het dus net zoals in GTA3 is, dat je in de verte bergen ziet liggen (Niet de skyline van de verdere stad, want dan heb je weer het gevoel dat je niet de hele stad kunt bezoeken, wat niet bij het GTA gevoel past) en dat er wel een verbinding is van de stad naar het vaste land, maar die je niet kan gebruiken. Zoals de Tunnel in GTA3, met daarbij de steile bergen die je niet kon beklimmen. Da's beter dan een onzichtbare muur. Maar dat wordt natuurlijk wel lastig allemaal, aangezien je wel kan vliegen. Voor vliegtuigen moet er dan wel een soort onzichtbare muur zijn, dat je weer wordt teruggetrokken ofzo.

Maar het zal wel weer een eiland zijn inderdaad.

Geplaatst:
comment_934611
Van alle GTA's vond ik de rand in GTA3 nog het best, ik vind het niet zo heel erg leuk als het op een eiland ligt, omdat dat een beetje nep aanvoelt. Dus ik hoop dat het dus net zoals in GTA3 is, dat je in de verte bergen ziet liggen (Niet de skyline van de verdere stad, want dan heb je weer het gevoel dat je niet de hele stad kunt bezoeken, wat niet bij het GTA gevoel past) en dat er wel een verbinding is van de stad naar het vaste land, maar die je niet kan gebruiken. Zoals de Tunnel in GTA3, met daarbij de steile bergen die je niet kon beklimmen. Da's beter dan een onzichtbare muur. Maar dat wordt natuurlijk wel lastig allemaal, aangezien je wel kan vliegen. Voor vliegtuigen moet er dan wel een soort onzichtbare muur zijn, dat je weer wordt teruggetrokken ofzo.

Maar het zal wel weer een eiland zijn inderdaad.

Dat zou misschien wel het beste gevoel geven, maar als je met een helicopter die kant op vliegt zal je toch op de een of andere manier niet verder moeten kunnen. En een realistische oplossing daarvoor zie ik niet.

Dus eilanden is het makkelijkste, zoals de kaart ook suggereert. Maar zeker weten kan je nooit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.