Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

replay fuctie?

is het bekend of er een replay fuctie aangezien ik een stunt clan heb en er geen opname programma is voor de 360 volgens mij!

alvast bedankt!

• Replies 39
  • Views 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Daar is NOG niks over bekend maar het zou wel vet zijn!

:cya:

• Author
Daar is NOG niks over bekend maar het zou wel vet zijn!

:cya:

hopen dan maar he

Ik hoop dat echt. Misschien kun je ook de camerastand veranderen en in slowmotion. Dan kun je de actie uit elke hoek bekijken.

• Author
Ik hoop dat echt. Misschien kun je ook de camerastand veranderen en in slowmotion. Dan kun je de actie uit elke hoek bekijken.

ja man zou egt top zijn voor mijn filmpjes!

Inderdaad, Filmen is altijd al het leukste geweest in GTA, Ik denk dat het er wel in komt hoor ;)

Inderdaad, Filmen is altijd al het leukste geweest in GTA, Ik denk dat het er wel in komt hoor ;)

Geef mij maar een vette auto en zo heel Liberty City rondrijden, veel leuker. ;)

Denk het eigenlijk niet. Dit is meer iets voor in skate, voetbal en misschien race games

Denk het eigenlijk niet. Dit is meer iets voor in skate, voetbal en misschien race games

In SA zat het anders ook ..

Ik denk niet zoals in GTA San Andreas. Rockstargames kan het RAM geheugen van de consoles beter gebruiken. Mischien voor de (eventuele) pc versie, maar ik denk het van niet.

Ik zou het jammer vinden, GTA III, Vice City en San Andreas hadden ook allemaal een replay functie!

Ik zou het jammer vinden, GTA III, Vice City en San Andreas hadden ook allemaal een replay functie!

op de ps2 heb ik nog nooit een replay functie gezien van gta... maar jij zult wel op een pc gamen denk ik? :cya:

van mij hoeft het niet.

Zou idd wel leuk zijn :)

ik hoop het wel. Komen er veel leuke filmpjes om te kijken. :cya:

daar is nog niks over bekend, maar er is wel een replay stand voor de filles. het zorgt ervoor dat je niet elke keer tegen een auto aanknalt.