April 9, 200817 yr `Heey allemaal! In Vice City heb je een vissersboot,genaamd 'Reefer' Nu wou ik weten of je ook kan vissen in Vice City
April 14, 200817 yr Bossinkje mag ik even gebruikmaken van je topic? Er staat bij stats: Fish Fed. Hoe doe je dat en wat is dat?
April 15, 200817 yr Dat is hoe vaak je in het water bent gevallen. Dus hoevaak je de vissen hebt gevoerd
April 15, 200817 yr Author je kan al zo veel in gta net zoals je ook kan voetballen bijvoorbeeld Voetballen kan toch niet?? Alleen basketballen dacht ik..
April 15, 200817 yr o ja basketbal ik was in de war edit vissen lijkt mij saai en wat zou je met die vissen moeten Edited April 15, 200817 yr by cj101
April 18, 200817 yr je kan al zo veel in gta net zoals je ook kan voetballen bijvoorbeeld Voetballen kan toch niet?? Alleen basketballen dacht ik.. Huh? Waar kan dat dan?
April 18, 200817 yr Author je kan al zo veel in gta net zoals je ook kan voetballen bijvoorbeeld Voetballen kan toch niet?? Alleen basketballen dacht ik.. Huh? Waar kan dat dan? Ik had het over SA.Niet over VC
April 18, 200817 yr je kan al zo veel in gta net zoals je ook kan voetballen bijvoorbeeld Voetballen kan toch niet?? Alleen basketballen dacht ik.. Huh? Waar kan dat dan? Ik had het over SA.Niet over VC Oh! Ik dacht al!
`Heey allemaal!
In Vice City heb je een vissersboot,genaamd 'Reefer'
Nu wou ik weten of je ook kan vissen in Vice City