Geplaatst: 11 april 200817 jaren comment_939095 hallo, ik heb nu een website op freehostia. nu als ik naar mijn web site ga krijg ik de index. website: timothyw.freehostia.com
Geplaatst: 11 april 200817 jaren comment_939110 Je moet een bestand index.htm, index.html, index.php of iets in die richting maken. Dan zal de pagina automatisch geopend worden. Let erop dat je niet Index.html (dus met een hoofdletter) aanmaakt, want dat wil ook niet altijd goed werken. Succes!
Geplaatst: 11 april 200817 jaren Auteur comment_939125 hallo, ik heb nu een website op freehostia.nu als ik naar mijn web site ga krijg ik de index. website: timothyw.freehostia.com de index is een folder in mijn browser bij bestandsbeheer, je kunt hem niet bewerken.
Geplaatst: 11 april 200817 jaren comment_939132 Dat Index of / wordt weergeven, omdat je geen beginpagina hebt. Ik neem aan dat je start.html als beginpagina wilt? Zo ja, wijzig de naam daarvan in index.html. Als het goed is, werkt het dan wel. Succes!
hallo, ik heb nu een website op freehostia.
nu als ik naar mijn web site ga krijg ik de index. website: timothyw.freehostia.com