Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zeedieren

Nou, Hoop dat hier GEEN topic over is maar de zeedieren hoe staat het met hun een echte dolfijn van dolfinaruim of een drijfed plaatje als SA ?

• Replies 36
  • Views 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

ik hoop ook haaien en allemaal andere vissen.

Shit man wat kan mij dat wat boeie, als of je naar vissen gaat kijken terwijl je GTA IV zit te spelen :duh:

Shit man wat kan mij dat wat boeie, als of je naar vissen gaat kijken terwijl je GTA IV zit te spelen :duh:

als je niks te doen hebt kan het heel boeiend zijn hoor, maar ik denk helaas wel dat het net als in SA een drijfend plaatje is.

ik denk het niet want er is nu echt heel veel veranderd platte vogels zijn er nu ook niet meer

en je kan ze neerschieten.

jongen lul niet zo slap..... koop een goudvis en ga er naar kijken..

Edited by drial

jullie nieuwtjes mogen ook wel eens wat aardiger zijn. Dit topic gaat over dolfijnen in GTA IV niet over dat het saai is of een goudvis uit de Wibra!

steintje, in SA kon je de vogels ook neerschieten, maar toen verdwenen ze in het niets (als je raak schoot)

hieronder, jij kan flink spammen

Edited by bierbuikje

jullie nieuwtjes mogen ook wel eens wat aardiger zijn. Dit topic gaat over dolfijnen in GTA IV niet over dat het saai is of een goudvis uit de Wibra!

steintje, in SA kon je de vogels ook neerschieten, maar toen verdwenen ze in het niets (als je raak schoot)

hoe lijp is dat....

Het lijkt me wel leuk als er meer zeedieren inkomen, bijvoorbeeld dat je opgegeten kan worden door haaien :) Maar ik zou het niet zo erg vinden als het er niet in zit, maarja :cya:

Het lijkt me wel leuk als er meer zeedieren inkomen, bijvoorbeeld dat je opgegeten kan worden door haaien :) Maar ik zou het niet zo erg vinden als het er niet in zit, maarja :cya:

Haaien zijn kut beesten, geloof me daar wil je niet door worden opgegeten.. !!

Haaien en dolfijnen zitten er hopelijk niet in. Dat past niet in het beeld van Liberty City, was het Vice City, dan was het een ander verhaal :Y

Edited by Digi-Djeff

Ohja dat is waar _O_

jongen lul niet zo slap..... koop een goudvis en ga er naar kijken..

Vind ik ook

Gewoon wat vissen. Het lijkt me niet echt dat er dalijk een haai in de stad aanspoelt :schater: