Geplaatst: 12 april 200817 jaren comment_939915 Hallo! Ik heb een vraagje, Ik heb een leuke mod gevonden die ik graag zou willen. Alleen die auto zit al over een gemodde auto namelijk copcarru. Kan ik nu die FBI Auto renamen naar FBIRanch of gaat dat dan fout? en blijven de en hoe moet ik deze: POLRANGER 1600.0 4500.0 2.0 0.0 0.3 -0.1 75 1.05 0.78 0.52 5 200.0 28.0 10.0 4 P 11.1 0.53 0 35.0 2.0 0.12 0.0 0.20 -0.12 0.5 0.0 0.2 0.24 25000 40000000 10200008 0 1 0 deze: copcarru, 1,0, 13,0 en deze: 599, copcarru, copcarru, car, POLRANGER, RANGER, null, ignore, 10, 0, 0, -1, 0.7, 0.7, -1 lijn dan veranderen naar FBIRanch? Bedankt! Bewerkt: 12 april 200817 jaren door pax
Geplaatst: 12 april 200817 jaren comment_940042 Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Zoals ik het begrijp heb je ooit al eerder een auto, copcarru, gemod. Nu heb je een mod die ook bedoeld is om copcarru te overschrijven, terwijl je ze allebei tegelijk in het spel wilt hebben. In dat geval kun je, in de meeste gevallen dacht ik, gewoon de .dff en .txd bestandjes hernoemen naar een ander voertuig dat je wilt vervangen. In de handling/data files verander je dan gewoon de getallen achter het voertuig dat je nu hebt vervangen.
Geplaatst: 12 april 200817 jaren Auteur comment_940044 Dat is precies wat ik bedoelde. Heel erg bedankt!
Geplaatst: 15 april 200817 jaren comment_943534 Laat me weten of het werkt, want ik heb eens gelezen op dit forum dat dat niet kan....
Geplaatst: 16 april 200817 jaren comment_944803 Laat me weten of het werkt, want ik heb eens gelezen op dit forum dat dat niet kan....Wanneer je een mod download die slechts textures vervangt, is dit inderdaad niet mogelijk, omdat de meeste modellen anders van opbouw zijn en de textures er dan niet oppassen. Bij een mod die een .txd en een bijbehorende .dff bevat, zou je echter probleemloos die kunnen verwisselen, tenzij je een helicopter door een motor o.i.d. vervangt, maar dat spreekt voor zich lijkt me.
Geplaatst: 17 april 200817 jaren comment_945803 Ik kom nog wel eens mods tegen die de Infernus of Turismo vervangen, en dat wil ik niet. Zou ik dan ook gewoon de naam van de gedownloade TXD en DFF bestanden kunnen veranderen naar bijvoorbeeld, Perrenial? En gaat die dan ook snel, of blijft ie de snelheid van de Perrenial houden?
Geplaatst: 17 april 200817 jaren comment_945811 Ik kom nog wel eens mods tegen die de Infernus of Turismo vervangen, en dat wil ik niet. Zou ik dan ook gewoon de naam van de gedownloade TXD en DFF bestanden kunnen veranderen naar bijvoorbeeld, Perrenial? En gaat die dan ook snel, of blijft ie de snelheid van de Perrenial houden? Als je een auto qua textures en models mod blijft de snelheid hetzelfde. Als je in de data bestanden dingen gaat veranderen zal hij sneller etc gaan. De snelheid zit in het bestandje 'Handling.cfg', die vind je in de map 'Data'. Meestal staat in de readme van de mod welke lijnen je moet vervangen in de handling.cfg om de snelheid van de gemodde auot te krijgen.
Hallo!
Ik heb een vraagje, Ik heb een leuke mod gevonden die ik graag zou willen. Alleen die auto zit al over een gemodde auto namelijk copcarru. Kan ik nu die FBI Auto renamen naar FBIRanch of gaat dat dan fout? en blijven de
en hoe moet ik deze:
POLRANGER 1600.0 4500.0 2.0 0.0 0.3 -0.1 75 1.05 0.78 0.52 5 200.0 28.0 10.0 4 P 11.1 0.53 0 35.0 2.0 0.12 0.0 0.20 -0.12 0.5 0.0 0.2 0.24 25000 40000000 10200008 0 1 0
deze:
copcarru, 1,0, 13,0
en deze:
599, copcarru, copcarru, car, POLRANGER, RANGER, null, ignore, 10, 0, 0, -1, 0.7, 0.7, -1
lijn dan veranderen naar FBIRanch?
Bedankt!
Bewerkt: door pax