Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mozilla FireFox

Ik heb net Mozilla FireFox geinstalleerd, hij is lekker snel, maar kan iemand me even uitleggen waar alles precies zit. Want dit is de eerste keer dat ik dat gebruik :D

Featured Replies

Kan ik wel, wat wil je allemaal weten?

• Author
Kan ik wel, wat wil je allemaal weten?

Waar alles zit en de tabbladen enz. en de favorieten enz :D

favorieten weet ik niet, maar je hebt wel bladwijzers, vind ik handiger.

Daar heb je een speciale balk voor, rechtermuis klikken bovenin en zorg ervoor dat bladwijzerbalk staat aangevinkt. Dan op die balk rechtermuis klikken en je kan er 1 toevoegen. Een nieuw tabblad krijg je door ctrl + T in te drukken. Linksboven heb je groene pijlen, dat is vorige en volgende daarnaast een blauwe pijl, dat is pagina vernieuwen, Daarnaast heb je een huisje, en daar druk je op als je naar je startpagina wilt. Weet je nu genoeg?

Edited by Kloep

• Author
favorieten weet ik niet, maar je hebt wel bladwijzers, vind ik handiger.

Daar heb je een speciale balk voor, rechtermuis klikken bovenin en zorg ervoor dat bladwijzerbalk staat aangevinkt. Dan op die balk rechtermuis klikken en je kan er 1 toevoegen. Een nieuw tabblad krijg je door ctrl + T in te drukken. Linksboven heb je groene pijlen, dat is vorige en volgende daarnaast een blauwe pijl, dat is pagina vernieuwen, Daarnaast heb je een huisje, en daar druk je op als je naar je startpagina wilt. Weet je nu genoeg?

Jep, Nog 1. Hoe kan ik dit weg halen?:

balkzm2.jpg

Danke ^_^

Dat is je bladwijzerbalk :7

Om bladwijzers weg te halen moet je rechtermuis klikken en dan verwijderen, hoe je ze toevoegd had ik al. :Y

• Author
Dat is je bladwijzerbalk :7

Om bladwijzers weg te halen moet je rechtermuis klikken en dan verwijderen, hoe je ze toevoegd had ik al. :Y

Nee die hele balk, dus dat er niks staat _O_

Om die balk weg te halen, moet je rechtermuis klikken erop en dan bladwijzerbalk wegvinken.

• Author

Er staat alleen dit:

naamloogeakg6.jpg

Laat maar, moet op beeld, werkbalken, bladwijzer wegvinken :7

Edited by Unmountable Tijmen

Bladwijzers zijn eigenlijk de favorieten van Firefox. Je kan ze ook bovenaan in het menu vinden. De Bladwijzerwerkbalk weghalen doe je met Beeld > Werkbalken en de betreffende balk aan te klikken, zodat deze uitgevinkt wordt. Ik raad je trouwens aan om eens naar de verschillende soorten Themes te kijken, want het standaarduiterlijk vindt niet iedereen even mooi. Kijk anders ook nog even bij de Add-ons, daar zitten ook leuke en handige software tussen. Succes en veel plezier! :)

ik had het eigenlijk over de bovenste balk, als je daar rechtermuis klikt, kan je hem wel wegvinken, maar goed. Het is nu iig gelukt.

• Author
Ik raad je trouwens aan om eens naar de verschillende soorten Themes te kijken, want het standaarduiterlijk vindt niet iedereen even mooi.

Ik wil graag die zwarte die 2fast{0} ook heeft ^_^ Kan iemand me die download link geven? Ik heb hem al gevonden, maar hij blijft gewoon het zelfde :-(

Heb je firefox al herstart? zo ja, dan zou ik het probleem niet weten :cry:

Ik wil graag die zwarte die 2fast{0} ook heeft ^_^ Kan iemand me die download link geven? Ik heb hem al gevonden, maar hij blijft gewoon het zelfde :-(

In het menu bovenaan Extra > Add-ons > Thema's > Thema gebruiken. Waarschijnlijk zal Firefox (weer) opnieuw opgestart moeten worden, maar waarschijnlijk werkt hij dan wel. :)

• Author

In het menu bovenaan Extra > Add-ons > Thema's > Thema gebruiken. Waarschijnlijk zal Firefox (weer) opnieuw opgestart moeten worden, maar waarschijnlijk werkt hij dan wel. :)

Dank je, maar nou heb ik weer geen tabbladen, zodat ik maar 1 Mozilla heb... Laat maar, heb het allemaal, Allemaal hartelijk bedankt! :dans::schater: :schater: :schater: :schater:

Bovenaan in het menu waar "Bestand", "Bewerken", enzovoort staat, staat ook een kopje "Help". Daar staat alle informatie die je nodig hebt voor het gebruik en personaliseren van FireFox. Lees dat even door, scheelt een hoop zoek en uitprobeer werk..

Verplaatst naar Software.