Geplaatst: 14 april 200817 jaren comment_942734 Ik heb net Mozilla FireFox geinstalleerd, hij is lekker snel, maar kan iemand me even uitleggen waar alles precies zit. Want dit is de eerste keer dat ik dat gebruik
Geplaatst: 19 april 200817 jaren Auteur comment_948363 Ander probleem. Ik zit nu op Exployer, omdat ik niet met FireFox op GTAF kan. Ik krijg dat deze error: Eerder had ik daar geen last van maar nu wel, en ik moet dan 2 uur wachten voordat hij het weer goed doet. Iemand een oplossing
Geplaatst: 19 april 200817 jaren comment_948379 Probeer je cookies te verwijderen door Extra > Privégegevens opruimen. Waarschijnlijk werkt een cookie niet (goed) meer.
Geplaatst: 21 april 200817 jaren comment_950879 Ik zit ook met een vraagje over FireFox, hoe zet je die als standaard internet browser? Ik heb hem nog maar net geïnstalleerd.
Geplaatst: 21 april 200817 jaren Auteur comment_950901 Ik zit ook met een vraagje over FireFox, hoe zet je die als standaard internet browser? Ik heb hem nog maar net geïnstalleerd. Jah, Hotmail is bij mij ook nog IE
Geplaatst: 21 april 200817 jaren comment_950903 Ga in het menu naar Extra > Opties > Altijd controleren of Firefox de standaard browser is > Nu controleren. Mocht dat niet het geval zijn, dan zal hij vragen of je Firefox als standaard browser wil instellen. Klik vervolgens op Ja. Succes!
Geplaatst: 21 april 200817 jaren comment_950912 Ga in het menu naar Extra > Opties > Altijd controleren of Firefox de standaard browser is > Nu controleren. Mocht dat niet het geval zijn, dan zal hij vragen of je Firefox als standaard browser wil instellen. Klik vervolgens op Ja. Succes! Bedankt! Het is gelukt!
Ik heb net Mozilla FireFox geinstalleerd, hij is lekker snel, maar kan iemand me even uitleggen waar alles precies zit. Want dit is de eerste keer dat ik dat gebruik