Geplaatst: 17 april 200817 jaren comment_945703 hallo ff een vraagje hoe maak je een server ik heb me poort al open en ik zit al in me server te spelen maar ik wil ook scripts erin hebben en als ik naar me admin console ga dan moet ik dit invullen host: admin port: password maar wat moet ik invullen bij host? verder weet ik alles willen jullie wat info geven plz dankje wel alvast:)
Geplaatst: 18 april 200817 jaren Auteur comment_946794 halloff een vraagje hoe maak je een server ik heb me poort al open en ik zit al in me server te spelen maar ik wil ook scripts erin hebben en als ik naar me admin console ga dan moet ik dit invullen host: admin port: password maar wat moet ik invullen bij host? verder weet ik alles willen jullie wat info geven plz dankje wel alvast:) iemand?
Geplaatst: 18 april 200817 jaren comment_946809 Misschien staat hier wat je zoekt. En anders kun je dit topic even doorzwoegen. Bewerkt: 18 april 200817 jaren door Pennywise-The-Clown
Geplaatst: 20 mei 200817 jaren comment_993012 Heej HELP! IK heb een vraag ik heb MTA client 0,3(zoiets) geinstalleert. Dan start ik het op, moet je links op het oranje vinkje drukken. en dan vragen ze om de host: port wat moet je hier invullen. (had ergens gelezen dat je bij port 2003 ofzo moest invullen )) Weten jullie wat ik moet invullen bij de host en bij de port en willen jullie vertellen wat ik verder nog meot weten of tips?? Hoor het graag! Alvast bedankt! Maik
Geplaatst: 23 mei 200817 jaren comment_996078 HeejHELP! IK heb een vraag ik heb MTA client 0,3(zoiets) geinstalleert. Dan start ik het op, moet je links op het oranje vinkje drukken. en dan vragen ze om de host: port wat moet je hier invullen. (had ergens gelezen dat je bij port 2003 ofzo moest invullen )) Weten jullie wat ik moet invullen bij de host en bij de port en willen jullie vertellen wat ik verder nog meot weten of tips?? Hoor het graag! Alvast bedankt! Maik Bij host moet je je IP adres invullen, op www.mijnip.nl Kun je kijken wat je IP-Adres is
Geplaatst: 23 mei 200817 jaren comment_996085 HeejHELP! IK heb een vraag ik heb MTA client 0,3(zoiets) geinstalleert. Dan start ik het op, moet je links op het oranje vinkje drukken. en dan vragen ze om de host: port wat moet je hier invullen. (had ergens gelezen dat je bij port 2003 ofzo moest invullen )) Weten jullie wat ik moet invullen bij de host en bij de port en willen jullie vertellen wat ik verder nog meot weten of tips?? Hoor het graag! Alvast bedankt! Maik Bij host moet je je IP adres invullen, op www.mijnip.nl Kun je kijken wat je IP-Adres is
hallo
ff een vraagje hoe maak je een server
ik heb me poort al open en ik zit al in me server te spelen
maar ik wil ook scripts erin hebben en
als ik naar me admin console ga
dan moet ik dit invullen
host:
admin port:
password
maar wat moet ik invullen bij host?
verder weet ik alles
willen jullie wat info geven