Geplaatst: 20 april 200817 jaren comment_949595 hoi k zit net aan de vliegschool helemaal bovenaan sa en zit vast bij die missie waar ik moet opstijgen en in een cirkel vliegen en landen mar als ik net opstijg dan begint mijn motor te haperen en daal ik en haal ik zelfs de eerste corona ni please help me aub
Geplaatst: 20 april 200817 jaren comment_949599 Probeer eens wat voorzichtiger te vliegen met de Rustler, dus wat minder scherpe bochten enz maken. Dan zou het wel moeten lukken, succes met de test.
Geplaatst: 20 april 200817 jaren comment_949618 Misschien heb je de wielen niet ingetrokken daardoor hapert een vliegtuig wel eens en zeker een rustler.
Geplaatst: 20 april 200817 jaren comment_949651 Het haperen hoeft nog niet eens zozeer met de wielen te maken te hebben, het kan er ook aan liggen dat je te steil vliegt. Je moet namelijk niet in één keer als een gek naar boven vliegen, maar rustig in een, een beetje rechte, lijn naar boven vliegt. Zorg er gewoon voor dat je niet te steil gaat, maar wel op tijd bij de cirkel aan komt. Succes
Geplaatst: 22 april 200817 jaren comment_951664 je moet ook niet als je opstijgt heel snel naar boven vliegen want dan gaat hij ook spruttelen.
Geplaatst: 26 april 200817 jaren Auteur comment_957439 je moet ook niet als je opstijgt heel snel naar boven vliegen want dan gaat hij ook spruttelen. bedankt gaste voor de tips tis gelukt nogmaals tnx
hoi
k zit net aan de vliegschool helemaal bovenaan sa en zit vast
bij die missie waar ik moet opstijgen en in een cirkel vliegen en landen mar als ik net opstijg dan begint mijn motor te haperen en daal ik en haal ik zelfs de eerste corona ni
please help me aub