GTA IV Poster onthuld in Berlijn!
Echt of Nep? 37 members have voted
Featured Replies
Recently Browsing 0
- No registered users viewing this page.
A better way to browse. Learn more.
A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.
Oke, ik was dus op GTAinside.de aan het rondneuzen voor mods, tot ik dit op de homepage zag:
Ikzelf denk dat deze poster nep is want het hoofd van Niko is een beetje raar, maar ja, dat is mijn mening.
Bron: GTAInside.de
Mr. Sugo.
EDIT:
Sorry hoor, maar, blijkbaar kunnen sommige mensen niet lezen, Ik zeg tog "...want het hoofd van Niko is een beetje raar..." En dan gaan mensen nog vragen "Waarom zou die nep zijn" of "Wie gaat er nou neppe posters ophangen" ZOMG ooit gehoord van Photoshop? Als je een beetje bij de tijd bent, WEET je gewoon dat Niko's hoofd er anders uit ziet...
Leuk he, als iemand chaggie is
Edited by Mr. Sugo