Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

GTA IV Poster onthuld in Berlijn!

Oke, ik was dus op GTAinside.de aan het rondneuzen voor mods, tot ik dit op de homepage zag:

gtaiv_poster_berlin_gr.jpg

Ikzelf denk dat deze poster nep is want het hoofd van Niko is een beetje raar, maar ja, dat is mijn mening.

Bron: GTAInside.de

Mr. Sugo.

EDIT:

Sorry hoor, maar, blijkbaar kunnen sommige mensen niet lezen, Ik zeg tog "...want het hoofd van Niko is een beetje raar..." En dan gaan mensen nog vragen "Waarom zou die nep zijn" of "Wie gaat er nou neppe posters ophangen" ZOMG ooit gehoord van Photoshop? Als je een beetje bij de tijd bent, WEET je gewoon dat Niko's hoofd er anders uit ziet...

Leuk he, als iemand chaggie is :D

Edited by Mr. Sugo

Echt of Nep? 37 members have voted

  1. 1. Wat denk jij van deze poster? Echt of Nep?

    • Die poster is echt! Zeker weten!
      37%
      13
    • Nee, deze is zeker nep! De poster klopt totaal niet!
      48%
      17
    • Anders, namelijk...(reactie)
      14%
      5

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

Oke, ik was dus op GTAinside.de aan het rondneuzen voor mods, tot ik dit op de homepage zag:

gtaiv_poster_berlin_gr.jpg

Ikzelf denk dat deze poster nep is want het hoofd van Niko is een beetje raar, maar ja, dat is mijn mening.

Mr. Sugo.

Waarom Nep, ik zie niets nep. Waarom zou het nep zijn?

Deze is denk ik nep. Hij is gewoon met de pc erop geplakt. R* zal ook nooit een reclame ding maken in 3d. Altijd in de Artwork style. Doordat springen ze eruit. Verder staat er Jetzt auf Xbox 360 (vertaaling Nu op Xbox 360) terwijl het nog meer dan 1 week duurt. Nep dus zeg ik.

Die is echt, waarom zou die nep zijn?

Omdat zijn hoofd focking veryft is?:puh:

Deze is denk ik nep. Hij is gewoon met de pc erop geplakt. R* zal ook nooit een reclame ding maken in 3d. Altijd in de Artwork style. Doordat springen ze eruit. Verder staat er Jetzt auf Xbox 360 (vertaaling Nu op Xbox 360) terwijl het nog meer dan 1 week duurt. Nep dus zeg ik.

Het is een poster die is uitgegeven door Microsoft, vandaar dat er ook alleen xbox op staat ;)

Die is echt, waarom zou die nep zijn?

Waarom zou hij echt zijn?

;)

waarom zou het nep zijn. welke zot gaat er voor zijn plezier gta posters ophangen ?

:bonk:

Edited by freestyla

Dit is geen nieuws meer, ik liep rond op de Champs Elysees dit weekend in Parijs, (daar moet iedereen echt wel één keer in z'n leven heen), en daar had je ook om de 200 meter billboards van GTA IV. Ik sta er nog mee op de foto en op de film :7

Verder zie je nu overal ads, alleen nog wachten tot de nederlandse TV-Reclames ^^

Hij heeft nogal een "Rookie" hoofd op deze poster :puh: Dus nep

Hij is nep, kijk maar naar zijn hoofd, die ziet er niet uit. Niko heeft niet zo'n hoofd ;)

Oke, ik was dus op GTAinside.de aan het rondneuzen voor mods, tot ik dit op de homepage zag:

gtaiv_poster_berlin_gr.jpg

Ikzelf denk dat deze poster nep is want het hoofd van Niko is een beetje raar, maar ja, dat is mijn mening.

Mr. Sugo.

Waarom Nep, ik zie niets nep. Waarom zou het nep zijn?

idd waarom denkener hier mensen dat deze nep is ? kennen jullie veel mensen die voor hun plezier fake posters van videogames gaan ophangen ??? :?

Ik denk dat die poster echt is. Maar ik kan het ook fout zien.

GR Giozio :cya:

Waarom zou deze nep zijn? Hij lijkt mij redelijk echt, maar dat Jetzt auf X-kist 360 snap ik niet helemaal. Voorderest er staat een echt teken van Rockstar bij.

Remco

Lijkt me nep, dat hoofd lijkt wel erop geplakt :7

  • Author
Dit is geen nieuws meer, ik liep rond op de Champs Elysees dit weekend in Parijs, (daar moet iedereen echt wel één keer in z'n leven heen), en daar had je ook om de 200 meter billboards van GTA IV. Ik sta er nog mee op de foto en op de film :7

Verder zie je nu overal ads, alleen nog wachten tot de nederlandse TV-Reclames ^^

Niert iedereen is rond deze tijd in Parijs! :D

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.