Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

gta Iv op DS ?

ik zat wat te snuffelen op internet naar gta en dus kwam ik dit tegen ..

Wat echter nog opvallender is, is het feit dat er een GTA IV-versie voor de Nintendo DS op de lijst vermeld staat, met als releasedatum 15 juni 2008. Betekent dit dat we ook op de Nintendo DS kunnen gaan genieten van GTA IV of zal dit gewoon een fout zijn op de lijst? We zullen het helaas af moeten wachten.

boeit mij niet echt iets maar misschien handig voor de mensen met een ds .

bron : http://www.gamer.nl/doc/45194/GTA-IV-op-de...oor-Rock-Band/1

Edited by jellha

wel leuk gta op DS 42 members have voted

  1. 1. wel leuk gta op DS

    • jah leuk
      7%
      3
    • niet leuk
      92%
      39

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

Ik denk een fout. :schater:

Volkomen onzin, waarom kan de Nintendo DS het wel aan en kan de Sony PSP het niet aan? GTA IV komt alleen op de PS3 en Xbox 360, en niet op andere handhelds of consoles. ;)

Dan zouden het wel super graphics worden op de DS..

En natuurlijk een revolutionaire besturing vanwege het touch sceen. ;)

Nee ik geloof niet dat hij uitkomt voor de DS. als hij al niet voor de PSP komt. dan kan de DS het al helemaal niet aan.

Edited by Alchemy

Dan zouden het wel super graphics worden op de DS..

En natuurlijk een revolutionaire besturing vanwege het touch sceen. ;)

Nee ik geloof niet dat hij uitkomt voor de DS. als hij al niet voor de PSP komt. dan kan de DS het al helemaal niet aan.

het kan wel alleen het ziet er heel anders uit en speelt waarschijnlijk ook anders want de nieuwe starwars komt ook op alles

Dan zouden het wel super graphics worden op de DS..

En natuurlijk een revolutionaire besturing vanwege het touch sceen. ;)

Nee ik geloof niet dat hij uitkomt voor de DS. als hij al niet voor de PSP komt. dan kan de DS het al helemaal niet aan.

het kan wel alleen het ziet er heel anders uit en speelt waarschijnlijk ook anders want de nieuwe starwars komt ook op alles

Het zou ook best kunnen, maar dan zou het waarschijnlijk een zeer uitgeklede versie worden van het spel qua grote en graphics. dus dan zit je weer op het niveau van LCS of VCS.. te spelen en dat wil je natuurlijk ook niet.

Maar als hij wel zou komen zou he me benieuwen wat voor rol ze het touchscreen gaan geven.

al komt hij uit op de DS, het zal dan een absoluut schijtspel zijn, net als alle andere spellen voor de DS compleet waardeloos tenzij je tussen de 6 en de 12 bent misschien

al komt hij uit op de DS, het zal dan een absoluut schijtspel zijn, net als alle andere spellen voor de DS compleet waardeloos tenzij je tussen de 6 en de 12 bent misschien

En gelukkig is dat alleen jouw mening en vinden een hoop mensen spellen op de DS wel leuk (en ja ik ben er ook 1 van... Niet alle spellen maar zeker is dat niet alles waardeloos is!!!)

Maar ik kan me niet voorstellen... Dat het uitkomt op de DS.... Maar we wachten het af.... ^_^

lijkt mij niks

denk het niet :N

ff vertaald met een vertaler:

Om eveneens de aanwezigheid van zekere GTA IV op Nintendo DS te noteren, die van zijn kant op 15 juni 2008 wordt gedateerd, lijkt, maar waarvan de echtheid ons weinig plausibel. Dat alles blijft dus om met pincette nemen, maar wait and see, weet men nooit…

zelfs de mensen die het hebben geplaatst zijn onzeker...

maar mij lijkt het niks, om met Niko (waarschijnijk top down view) in blokjes wat auto's moeten voor stellen te gaan rijden...

Het komt absoluut niet uit. Het komt eerder op PS2/PSP dan DS.

Maar ik snap ook niet waarom Assassin's Creed wel op DS is en niet op PSP.

  • Author
Het komt absoluut niet uit. Het komt eerder op PS2/PSP dan DS.

Maar ik snap ook niet waarom Assassin's Creed wel op DS is en niet op PSP.

jah volgens mij komt call of duty 4 ook op de ds toch ?

Het komt absoluut niet uit. Het komt eerder op PS2/PSP dan DS.

Maar ik snap ook niet waarom Assassin's Creed wel op DS is en niet op PSP.

jah volgens mij komt call of duty 4 ook op de ds toch ?

volgens mij wel...

GTA IV op de DS, nou ik denk van niet.

GR Giozio

Maar ik snap ook niet waarom Assassin's Creed wel op DS is en niet op PSP.

Assassin's Creed op de Nintendo DS is een verpijpte versie, het ziet er werkelijk niet uit. Een vriend van mij heeft het gekocht en een dag erna terug gebracht, hoop niet dat ze Call of Duty 4 ook zo gaan verneuken. Erg zonde van zulke goede nextgen games.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.