[AWARD] GTAForum Beste Film
- Replies 106
- Views 6.9k
- Created
- Last Reply
Top Posters In This Topic
-
Trax 12 posts -
Tim14 11 posts -
Lantyz 9 posts -
Morpheus 83 6 posts
Featured Replies
Recently Browsing 0
- No registered users viewing this page.
Het gaat als volgt;
Ieder nomineerd 3 films (in een PM naar mij! Dus niet in dit topic posten)
De films met de meeste stemmen gaan zowiezo door.
Er zullen meerdere films zijn met 1 stem, daartussen ga ik loten.
Uiteindelijk wil ik in de 1ste ronden 32 films overhouden.
In het geval van LotR nomineer je de hele reeks, omdat het in feite 1 film is.
In de Eerste Ronde post ik hier de Lijst met 32 Films, en die ziet er bv zo uit:
Huppelpup - Hoepsehoeps
Blabla - Tadamtadam
Je stemt dan door de film die jij graag in de volgende ronde ziet vetgedrukt te zetten, dus bv:
Stemmen maar!
HET STEMMEN SLUIT OP 14 FEBRUARI 2005!!!