April 23, 200817 yr heb de straten op de map overtrokken, zo wordt het duidelijk hoe groot liberty city wel niet is (afbeelding weggehaald) Edited April 23, 200817 yr by mattetoet
April 23, 200817 yr die map is gewoon op een grote schaal getekent je bent van boven naar beneden in ongeveer 3 minuten
April 23, 200817 yr Deze valt onder illigale screens. Ik zou het maar snel weg halen als ik jouw was.
April 23, 200817 yr Author krijg da nie meer weg ne mens doet ne keer zijn best, ma het mag weer nie, idereen kent die screens toch al wa maakt get toch uit...
April 23, 200817 yr Author heb de kaart wel weggehaald maar voor de mensen die hem hebben gezien, hebben geluk
April 23, 200817 yr heb de kaart wel weggehaald maar voor de mensen die hem hebben gezien, hebben geluk as het een echte screen van de plattegrond of een fake
April 23, 200817 yr ik hoop tog wel wat langer 3 min is best wel kort GTA4 wordt 3 keer zo groot als GTA3. Meer dan groot genoeg dus.
April 23, 200817 yr heb de kaart wel weggehaald maar voor de mensen die hem hebben gezien, hebben geluk een echte
April 23, 200817 yr steintje? scroll eens een paar posts naar boven... dan zie je dit: heb de kaart wel weggehaald maar voor de mensen die hem hebben gezien, hebben geluk static.gif
April 23, 200817 yr ik hoop tog wel wat langer 3 min is best wel kort GTA4 wordt 3 keer zo groot als GTA3. Meer dan groot genoeg dus. Klopt! Hadk ook gehoord dus in 3 minuten klopt niet! En door al het detail en omdat er geen grote woestijnen en uitgestrekte vlaktes zijn zal het niet opvallen!
heb de straten op de map overtrokken, zo wordt het duidelijk hoe groot liberty city wel niet is
(afbeelding weggehaald)
Edited by mattetoet