Geplaatst: 24 april 200817 jaren comment_954559 Hallo, Is het mogelijk om met de cijfers van een ip te achterhalen uit welk land iemand komt? MVG, Kevin :duh: [/font] Bewerkt: 24 april 200817 jaren door kevin software
Geplaatst: 24 april 200817 jaren comment_954577 Natuurlijk. Vul op ==> deze <== site het volledige IP-adres in en je krijgt alle informatie te zien Nou ja, in ieder geval de naam van de provider en het land van herkomst.....
Geplaatst: 24 april 200817 jaren Auteur comment_954693 Natuurlijk. Vul op ==> deze <== site het volledige IP-adres in en je krijgt alle informatie te zien Nou ja, in ieder geval de naam van de provider en het land van herkomst..... Volgens mij kan je het toch ook aan de getallen zien? Ik ben wel eens i een MTA server geweest waar kwam te staan uit welk land iemand komt.
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960568 Natuurlijk. Vul op ==> deze <== site het volledige IP-adres in en je krijgt alle informatie te zien Nou ja, in ieder geval de naam van de provider en het land van herkomst..... Volgens mij kan je het toch ook aan de getallen zien? Ik ben wel eens i een MTA server geweest waar kwam te staan uit welk land iemand komt. ik had je topic een keer gelezen.. en vond iets.. dus dacht.. handig voor jou : http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=49875.0
Hallo,
Is het mogelijk om met de cijfers van een ip te achterhalen uit welk land iemand komt?
MVG,
Kevin
:duh: [/font]
Bewerkt: door kevin software