Geplaatst: 24 april 200818 jaren Ook al is dit nep. Eigenlijk zou voor Rockstar games dit wel het beste zijn. Want zo beperken ze hun verlies door illegaal te downloaden. Dus warom niet zou ik zeggen ?
Geplaatst: 24 april 200818 jaren Ook al is dit nep. Eigenlijk zou voor Rockstar games dit wel het beste zijn. Want zo beperken ze hun verlies door illegaal te downloaden. Dus warom niet zou ik zeggen ? Voorbeeld: niet elke filial heeft GTA IV ontvangen, als ze hem nu alvast verkopen dan maken winkels die GTA niet hebben geen winst. En dat is niet eerlijk ?
Geplaatst: 24 april 200818 jaren Makkelijk te bewijzen dat dit een fake is, open de afbeelding maar is in 'Teksteditor' dan staat er bovenaan dit: Adobe Photoshop CS2 Windows Bewerkt: 24 april 200818 jaren door Sangérz
Geplaatst: 24 april 200818 jaren whaha,gelukkig nep. het klinkt mischien een beetje raar maar.. ik wacht nog liever een paar dagjes Yep... Dat klinkt nogal raar!
Geplaatst: 25 april 200818 jaren hoe kom je daar nou weer aan.ALs het waar zou zijn zou het wel op de frontpage staan van GTAgames.. maar denk wel dat het een Hoax is. Klopt! Tenminste dat verwacht ik toch maar wie faked nou zo iets?
Geplaatst: 25 april 200818 jaren Makkelijk te bewijzen dat dit een fake is, open de afbeelding maar is in 'Teksteditor' dan staat er bovenaan dit:Adobe Photoshop CS2 Windows Dit is een hoax maar om jouw punt even onderuit te halen... Brief inscannen, openen met Photoshop CS2 en dan gecomprimeerd opslaan? Klinkt voor mij eigenlijk niet zo vreemd...
Geplaatst: 25 april 200818 jaren jongens we weten het nu dat het nep is het waren wat gastjes van fok.nl
Geplaatst: 26 april 200818 jaren Brief downloaden, printen, maandag maar ff rondje winkelcentrum, mischien heb ik geluk
Geplaatst: 26 april 200818 jaren heel erg fake zeg als het waar zou zijn zou ze het wel naar buiten brengen en dat had ik hem al gehad!