Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

hoe kan gta IV al uitgelekt zijn ?

heey zoals iedereen weet staan er al ingame fimpjes op het net over gta IV en mensen gamen al online maar hoe komen die mensen nou aan gta, ik werk bij bart smit en we krijgen pas gta op maandag avond na sluitings tijd :O hadden ze het niet beter kunnen beschermen of zo ?? :O

en als hier al een topic over was : :slotje:

  • Replies 48
  • Views 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

mischien door een medewerker van R* ???

  • Author
mischien door een medewerker van R* ???

maar r* houd toch wel in de gaten hoeveel gta ze op het kantoor hebben of zo?

mischien door een medewerker van R* ???

maar r* houd toch wel in de gaten hoeveel gta ze op het kantoor hebben of zo?

ja, das waar...

Misschien door winkels die het al eerder hebben gekregen?

Misschien door winkels die het al eerder hebben gekregen?

dat zou kunnen :Y

GTA IV is gold en dus kan er heel gemakkelijk een exemplaar zijn weggegapt in een winkel of bij het bedrijf dat alles op CD/DVD zet. (Als dat er is, weet ik eigenlijk niet eens.) Bovendien hebben alle grote media als het goed is onderhand een (p)review-code gestuurd gekregen om de game te spelen. Deze kunnen ook heel gemakkelijk even de content uploaden. Vervolgens verspreidt het zich dan als een razende.

heey zoals iedereen weet staan er al ingame fimpjes op het net over gta IV en mensen gamen al online maar hoe komen die mensen nou aan gta, ik werk bij bart smit en we krijgen pas gta op maandag avond na sluitings tijd :O hadden ze het niet beter kunnen beschermen of zo ?? :O

en als hier al een topic over was : :slotje:

Krijg jij hem na sluitings tijd mee of moet jij ook wachten tot dinsdag???

  • Author
heey zoals iedereen weet staan er al ingame fimpjes op het net over gta IV en mensen gamen al online maar hoe komen die mensen nou aan gta, ik werk bij bart smit en we krijgen pas gta op maandag avond na sluitings tijd :O hadden ze het niet beter kunnen beschermen of zo ?? :O

en als hier al een topic over was : :slotje:

Krijg jij hem na sluitings tijd mee of moet jij ook wachten tot dinsdag???

nee of ik moet daar binnen zitten tot 12uur.. :puh:

heey zoals iedereen weet staan er al ingame fimpjes op het net over gta IV en mensen gamen al online maar hoe komen die mensen nou aan gta, ik werk bij bart smit en we krijgen pas gta op maandag avond na sluitings tijd :O hadden ze het niet beter kunnen beschermen of zo ?? :O

en als hier al een topic over was : :slotje:

Krijg jij hem na sluitings tijd mee of moet jij ook wachten tot dinsdag???

nee of ik moet daar binnen zitten tot 12uur.. :puh:

Marketing strategie, denk je nie?

heey zoals iedereen weet staan er al ingame fimpjes op het net over gta IV en mensen gamen al online maar hoe komen die mensen nou aan gta, ik werk bij bart smit en we krijgen pas gta op maandag avond na sluitings tijd :O hadden ze het niet beter kunnen beschermen of zo ?? :O

en als hier al een topic over was : :slotje:

Krijg jij hem na sluitings tijd mee of moet jij ook wachten tot dinsdag???

nee of ik moet daar binnen zitten tot 12uur.. :puh:

Ok ik weet wel wat ik zou kiezen ik zou ff blijfen wachten tot 12 uur dan ff een andere game spelen daar .

Of mag je om 6 uur naar huis gaan en 12 uur de game op halen?

Krijgt elke bart smit hem dan ?

Hoop het wel zodat ik hem dinsdag meteen

om 9uur op kan halen.

Ik vind het prachtig dat hij is uitgelekt:D

De meeste winkels hebben hem vandaag of gisteren al gekregen. kennelijk heeft de Bart Smit ervoor gekozen om de games zolang in het hoofdmagazijn te laten liggen om de kans dat die bij Bart Smit uitlekt te verkleinen.

Ik vind het prachtig dat hij is uitgelekt:D

:N

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.