Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

In nederland is GTA IV verkocht.

Er is een gast op xboxworld die GTA IV gewoon in een winkel heeft kunnen kopen. hij zegt niet welke omdat die winkel dan een boete krijgt. Ik ga ook eens vandaag proberen ,misschien kun je hem al ergens krijgen.

• Replies 75
  • Views 7.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Er is een gast op xboxworld die GTA IV gewoon in een winkel heeft kunnen kopen. hij zegt niet welke omdat die winkel dan een boete krijgt. Ik ga ook eens vandaag proberen ,misschien kun je hem al ergens krijgen.

Hij kan liegen,

Hij kan de iligale versie hebben gedownload.

Boeiende topics weer vandaag.

Ik heb hem gisteren al opgehaald man.. :duh:

Hij wordt niet eerder dan dinsdag verkocht.. en anders op zn vroegst, Maandag avond

• Author
Boeiende topics weer vandaag.

Ik heb hem gisteren al opgehaald man.. :duh:

Hij wordt niet eerder dan dinsdag verkocht.. en anders op zn vroegst, Maandag avond

hij heeft fotos van zijn cd en van zijn gamertag enzovoort

link:http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=112931&page=46

Dan zou hij vast niet de enige zijn, iedereen probeert hem toch al te krijgen

• Author

Waarschijnlijk zijn er al meer mensen dan je denk die hem hebben. Ik ga straks bij mijn gamestore kijken en vragen etc. doe net of ik een domme klant ben.

Hij heeft hem vast niet officieel gekocht in de winkel. Eerder via een vriend/familielid geregeld.. Daarom zegt ie ook niet waar.

• Author

Das inderdaad wel zo jah waarschijnlijk familie. echt een klootzak ik wil ook spelen.

Das vast gelul.. Ik geloof er niets van. ;)

hm okee.

heb dat topic ook even snel doorgespit en hij is naar de FRS gegaan naar de grootste nerd toegelopen achter de balie gevraagd naar het spel. nerd loopt naar het magazijn haalt hem op, rekent af en klaar is kees

ging dat hier ook maar zo :)

Ik hoop echt zo hard dat ik hem dinsdag gewoon binnen krijg.

Ik heb hem namelijk op de site van FRS ge-preordered, maar nu staat er dat als je hem nu zou pre-orderen het dan niet gegarandeerd is dat je hem op de release date binnen krijgt.

Ik heb hem al wel 2 maanden geleden ofzo al besteld.

En aangezien ik altijd pech heb zul je zien dat ik nog gewoon veel langer moet wachten=P

hm okee.

heb dat topic ook even snel doorgespit en hij is naar de FRS gegaan naar de grootste nerd toegelopen achter de balie gevraagd naar het spel. nerd loopt naar het magazijn haalt hem op, rekent af en klaar is kees

ging dat hier ook maar zo :)

En toch kan ik het gewoon niet laten om zo ook even te proberen bij diverse winkels.. :dans:

Je krijgt het nergens mee voor 29 April, want de verkoop word heel streng gecontroleerd. GTA IV is het populairste spel allertijden zeiden ze bij Dixons.

Je krijgt het nergens mee voor 29 April, want de verkoop word heel streng gecontroleerd. GTA IV is het populairste spel allertijden zeiden ze bij Dixons.

Op tweakers is er nog iemand die gta4 bij een intertoys in Beuningen heeft meegekregen.

• Author

heey Intertoys in Beuningen schijnt het spel al verkcoht te hebben net heeft iemand naar die intertoys gebeld en hij was nu uitverkocht. intertoys in de gaten houden dus.

Ik zou even goed naar Game Mania gaan en vragen maja, het zijn geen achterlijke idioten denk ik.