Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Foto's van special edition pack GTAIV

Ik zat gisteren beetje te surfen over info over gta en toen kwam

ik de foto's van de special edition pack tegen. Het was een man die in australie ze heeft

binnengekregen in ze winkel en m even heeft uitgepakt en wat foto's gemaakt. :tu:

de link ^_^ :

http://ve3tro.com/?p=811

Featured Replies

Ik zat gisteren beetje te surfen over info over gta en toen kwam

ik de foto's van de special edition pack tegen. Het was een man die in australie ze heeft

binnengekregen in ze winkel en m even heeft uitgepakt en wat foto's gemaakt. :tu:

de link ^_^ :

http://ve3tro.com/?p=811

is al 2 weken bekend.

probeer altijd eerst ff de zoekfunctie uit, voordat je iets post, het is niet erg, maar klein beetje vervelend als je alles 3x leest

als je trouwens het laatste nieuws over gta 4 wilt volgen, zou ik als ik jou was veel op gta4.net kijken.

Edited by the max

Ziet er speciaal uit, maar echt veel heb je er niet aan.

  • Author
Ik zat gisteren beetje te surfen over info over gta en toen kwam

ik de foto's van de special edition pack tegen. Het was een man die in australie ze heeft

binnengekregen in ze winkel en m even heeft uitgepakt en wat foto's gemaakt. :tu:

de link ^_^ :

http://ve3tro.com/?p=811

is al 2 weken bekend.

probeer altijd eerst ff de zoekfunctie uit, voordat je iets post, het is niet erg, maar klein beetje vervelend als je alles 3x leest

sorry ik zal m weghalen

Nice, ziet er egt wel lekker uit... BTW, let ook even op die gele band, staat duidelijk op: Keep Sealed! :D

Ja ook al gezien.

Je ziet dat die van Australie is want er staat linksoderin 15 jaar

Maar topic was inderdaad al gepost.

  • Author
Ja ook al gezien.

Je ziet dat die van Australie is want er staat linksoderin 15 jaar

Maar topic was inderdaad al gepost.

sorry dat ik t vraag maar hoe verwijder je een onderwerp ik zit eigenlijk nooit op t forum dus:P..

een klein vraagje , is die special edition pack alleen in het begin te koop of over een paar maanden nog steeds ?

of is dat verder niet bekend ?

Alvast bedankt :cya:

  • Author
een klein vraagje , is die special edition pack alleen in het begin te koop of over een paar maanden nog steeds ?

of is dat verder niet bekend ?

Alvast bedankt :cya:

Ik was gisteren in de e-plaza en ze zeiden dat er maar een beperkt aantal

van de special edition in elke gta-verkopende winkel komt te liggen.

Dus ja.. de eerste dag zou ik er snel bij zijn als ik jou was:P

ja maar het probleem is dat ik nog geen ps3 heb , dan zal het waarschijnlijk de normale versie worden .

Toch bedankt :tu:

een klein vraagje , is die special edition pack alleen in het begin te koop of over een paar maanden nog steeds ?

of is dat verder niet bekend ?

Alvast bedankt :cya:

Ik was gisteren in de e-plaza en ze zeiden dat er maar een beperkt aantal

van de special edition in elke gta-verkopende winkel komt te liggen.

Dus ja.. de eerste dag zou ik er snel bij zijn als ik jou was:P

Ja, was met die special halo 3 ook,die was snel uitverkocht, maar is nog altijd tweedehands te koop.

Om die special te kopen, zie ik de nut niet van in.

Greetz

  • Author
een klein vraagje , is die special edition pack alleen in het begin te koop of over een paar maanden nog steeds ?

of is dat verder niet bekend ?

Alvast bedankt :cya:

Ik was gisteren in de e-plaza en ze zeiden dat er maar een beperkt aantal

van de special edition in elke gta-verkopende winkel komt te liggen.

Dus ja.. de eerste dag zou ik er snel bij zijn als ik jou was:P

Ja, was met die special halo 3 ook,die was snel uitverkocht, maar is nog altijd tweedehands te koop.

Om die special te kopen, zie ik de nut niet van in.

Greetz

naja ik vind wat er in zit wel aardig vet eigenlijk:P die tas vooral is wel handig.. en die R* sleutelhanger. de rest gaat ook wel. maar ik vind eigenlijk bijna alles vet van rockstar dus ja die paartientjes extra plus wat eerder me bed uit maak me niet zoveel uit:P

Ik heb hier ook nog even de hoezen:

ps3sepack.jpg

ps3stpack.jpg


x360sepack.jpg

x360stpack.jpg

Edited by Kai-ShockWave

Ik vind die achterkanten wel echt super vet eigenlijk.

Het is heel anders dan dat we gewend zijn, maar toch vet :Y

  • Author
Ik heb hier ook nog even de hoezen:

ps3sepack.jpg

ps3stpack.jpg


x360sepack.jpg

x360stpack.jpg

kan je die nog een keer posten ik zie alleen wit vierkantje met rood kruis dr in :N:schater:

kan je die nog een keer posten ik zie alleen wit vierkantje met rood kruis dr in :N:schater:

Je kan er ook rechts op klikken, dan eigenschappen kiezen.

Daar staan dan een link, die moet je eventjes selecteren (blauw maken), dan CTRL + C en dan CTRL + V in een nieuw tabblad of weet ik veel wat van je IE

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.