April 26, 200818 yr Ik zat gisteren beetje te surfen over info over gta en toen kwam ik de foto's van de special edition pack tegen. Het was een man die in australie ze heeft binnengekregen in ze winkel en m even heeft uitgepakt en wat foto's gemaakt. de link : http://ve3tro.com/?p=811
April 26, 200818 yr Ik zat gisteren beetje te surfen over info over gta en toen kwamik de foto's van de special edition pack tegen. Het was een man die in australie ze heeft binnengekregen in ze winkel en m even heeft uitgepakt en wat foto's gemaakt. de link : http://ve3tro.com/?p=811 is al 2 weken bekend. probeer altijd eerst ff de zoekfunctie uit, voordat je iets post, het is niet erg, maar klein beetje vervelend als je alles 3x leest als je trouwens het laatste nieuws over gta 4 wilt volgen, zou ik als ik jou was veel op gta4.net kijken. Edited April 26, 200818 yr by the max
April 26, 200818 yr Author Ik zat gisteren beetje te surfen over info over gta en toen kwamik de foto's van de special edition pack tegen. Het was een man die in australie ze heeft binnengekregen in ze winkel en m even heeft uitgepakt en wat foto's gemaakt. de link : http://ve3tro.com/?p=811 is al 2 weken bekend. probeer altijd eerst ff de zoekfunctie uit, voordat je iets post, het is niet erg, maar klein beetje vervelend als je alles 3x leest sorry ik zal m weghalen
April 26, 200818 yr Nice, ziet er egt wel lekker uit... BTW, let ook even op die gele band, staat duidelijk op: Keep Sealed!
April 26, 200818 yr Ja ook al gezien. Je ziet dat die van Australie is want er staat linksoderin 15 jaar Maar topic was inderdaad al gepost.
April 26, 200818 yr Author Ja ook al gezien.Je ziet dat die van Australie is want er staat linksoderin 15 jaar Maar topic was inderdaad al gepost. sorry dat ik t vraag maar hoe verwijder je een onderwerp ik zit eigenlijk nooit op t forum dus:P..
April 26, 200818 yr een klein vraagje , is die special edition pack alleen in het begin te koop of over een paar maanden nog steeds ? of is dat verder niet bekend ? Alvast bedankt
April 26, 200818 yr Author een klein vraagje , is die special edition pack alleen in het begin te koop of over een paar maanden nog steeds ? of is dat verder niet bekend ? Alvast bedankt Ik was gisteren in de e-plaza en ze zeiden dat er maar een beperkt aantal van de special edition in elke gta-verkopende winkel komt te liggen. Dus ja.. de eerste dag zou ik er snel bij zijn als ik jou was:P
April 26, 200818 yr ja maar het probleem is dat ik nog geen ps3 heb , dan zal het waarschijnlijk de normale versie worden . Toch bedankt
April 26, 200818 yr een klein vraagje , is die special edition pack alleen in het begin te koop of over een paar maanden nog steeds ? of is dat verder niet bekend ? Alvast bedankt Ik was gisteren in de e-plaza en ze zeiden dat er maar een beperkt aantal van de special edition in elke gta-verkopende winkel komt te liggen. Dus ja.. de eerste dag zou ik er snel bij zijn als ik jou was:P Ja, was met die special halo 3 ook,die was snel uitverkocht, maar is nog altijd tweedehands te koop. Om die special te kopen, zie ik de nut niet van in. Greetz
April 26, 200818 yr Author een klein vraagje , is die special edition pack alleen in het begin te koop of over een paar maanden nog steeds ? of is dat verder niet bekend ? Alvast bedankt Ik was gisteren in de e-plaza en ze zeiden dat er maar een beperkt aantal van de special edition in elke gta-verkopende winkel komt te liggen. Dus ja.. de eerste dag zou ik er snel bij zijn als ik jou was:P Ja, was met die special halo 3 ook,die was snel uitverkocht, maar is nog altijd tweedehands te koop. Om die special te kopen, zie ik de nut niet van in. Greetz naja ik vind wat er in zit wel aardig vet eigenlijk:P die tas vooral is wel handig.. en die R* sleutelhanger. de rest gaat ook wel. maar ik vind eigenlijk bijna alles vet van rockstar dus ja die paartientjes extra plus wat eerder me bed uit maak me niet zoveel uit:P
April 27, 200818 yr Ik vind die achterkanten wel echt super vet eigenlijk. Het is heel anders dan dat we gewend zijn, maar toch vet
April 27, 200818 yr Author Ik heb hier ook nog even de hoezen: kan je die nog een keer posten ik zie alleen wit vierkantje met rood kruis dr in
April 27, 200818 yr kan je die nog een keer posten ik zie alleen wit vierkantje met rood kruis dr in Je kan er ook rechts op klikken, dan eigenschappen kiezen. Daar staan dan een link, die moet je eventjes selecteren (blauw maken), dan CTRL + C en dan CTRL + V in een nieuw tabblad of weet ik veel wat van je IE
Ik zat gisteren beetje te surfen over info over gta en toen kwam
ik de foto's van de special edition pack tegen. Het was een man die in australie ze heeft
binnengekregen in ze winkel en m even heeft uitgepakt en wat foto's gemaakt.
de link
:
http://ve3tro.com/?p=811