Geplaatst: 27 april 200817 jaren comment_959169 omdat gta 4 online multiplayer heeft wil ik nu eindelijk ook eens xboxlive aanschaffen maar is het zo simpel als stekker der in en zo'n gold kart kopen? als er a een topic over is sluit en maar en mensne die me het uitwillen leggen kunne me een PB sturen in iedergeval thnx
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_959813 oops double post Bewerkt: 28 april 200817 jaren door KronicSmoker187
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_959845 omdat gta 4 online multiplayer heeft wil ik nu eindelijk ook eens xboxlive aanschaffenmaar is het zo simpel als stekker der in en zo'n gold kart kopen? als er a een topic over is sluit en maar en mensne die me het uitwillen leggen kunne me een PB sturen in iedergeval thnx Als ik jou was dan kocht ik een jaar Live Abonnement via Ebay ofzo, dat bespaart je ineens zo'n 20 euro.
omdat gta 4 online multiplayer heeft wil ik nu eindelijk ook eens xboxlive aanschaffen
maar is het zo simpel als stekker der in en zo'n gold kart kopen?
als er a een topic over is sluit en maar en mensne die me het uitwillen leggen kunne me een PB sturen
in iedergeval thnx