Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie heeft er al nummer gevonden die je kan bellen???

Ik heb zelf al 911 geprobeerd... Dan krijg je de alarmlijn.... Kan je kiezen voor optie 1, 2 of 3. (politie - ziekenwagen - brandweer..) dan komt 1 van de 3 aanrijden... Erg makkelijk als je zo'n auto nodig hebt.

Featured Replies

Wie heeft er al nummer gevonden die je kan bellen???

Ik heb zelf al 911 geprobeerd... Dan krijg je de alarmlijn.... Kan je kiezen voor optie 1, 2 of 3. (politie - ziekenwagen - brandweer..) dan komt 1 van de 3 aanrijden... Erg makkelijk als je zo'n auto nodig hebt.

Best cool! :D Hoe snel gaat dat?

je maakt me echt jaloers...ik heb hem over 2 uur maar ik kan niet wachten!!!!

maar hoe werkt dat dan moet je gewoon met je pijltjes toetsen een nummer selecteren ofzo?

Oh echt waar?! Oh vet. Kun je hem dan ook stelen :Y

• Author

De auto's zijn er best snel.. Binnen 30 sec ofzo... Je kan dan inderdaad de auto stelen..

Ik kan niet wachten om te bellen met dat ding :D

Daar hoef je je ten minste niet druk te maken over btg ..

denk ik.

Is nummer van Ambulance Politie en Brandweer alle 3 911 ? Zoja, dan ga ik dat NU ff proberen :puh:

P.s ik heb een Limosine gestolen (H)

Edited by swiggers

Een handige manier om aan een politieauto te komen, is om 911 (de Amerikaanse versie van 112) te bellen. De politie zal dan ter plekke verschijnen om poolshoogte te nemen. Wacht ze op en ontvreemd een van hun wagens.

Veel succes!

Een handige manier om aan een politieauto te komen, is om 911 (de Amerikaanse versie van 112) te bellen. De politie zal dan ter plekke verschijnen om poolshoogte te nemen. Wacht ze op en ontvreemd een van hun wagens.

Veel succes!

Ja,en dan heb je de politie achter je aan..^_^ Kun je niet ff rustig genieten van je politiewagentje..:puh:

• Author
Is nummer van Ambulance Politie en Brandweer alle 3 911 ? Zoja, dan ga ik dat NU ff proberen :puh:

P.s ik heb een Limosine gestolen (H)

Ja..

Als je 911 belt dan krijg je eerst een stem te horen die zegt dat je moet kiezen voor:

1: politie

2: ziekenwagen

3: brandweer.

je moet dan op je mobiel een nummer intoetsen. Dan krijg je van de speciale afdeling een stem die vraagt waar ze heen moeten.

Kan iemand mij aub een duidelijke tutorial geven ? :puh: Ik snap niet hoe je 911 moet bellen ;)

Moet je daar eerst een missie voor doen ofzo ? Want ik heb nameljk nog niet een missie gedaan ;P

Hoe doe je knipperlichten aan ?

Alvast bedankt ;)

Edited by swiggers

• Author
Kan iemand mij aub een duidelijke tutorial geven ? :puh: Ik snap niet hoe je 911 moet bellen ;)

Alvast bedankt ;)

Je doet de eerste missie met Roman.. Dan krijg je zijn oude mobiel[/font]

Je drukt 2x op omhoog (xbox360) zodat je de nummers ziet van je mobiel...

Dan toets je 911 in en dan op de groene bel knop... dan ga je bellen.... dan vraagt een stem of je een keuze wil maken... druk 1, 2 of 3 in en je krijgt de desbetreffende afdeling.

makkelijker kan ik het niet maken..

Edited by Basjegek

Alvast bedankt ;)

Bij de xbox 360 moet je X eventjes inhouden ;)

Alvast bedankt ;)

Bij de xbox 360 moet je X eventjes inhouden ;)

ik heb gta4 zelf niet maar als je een taxi wilt bellen moet je volgens mij het nummer hebben wat op de taxi staat

ik heb gta4 zelf niet maar als je een taxi wilt bellen moet je volgens mij het nummer hebben wat op de taxi staat

Voor taxi kan je 2 dingen doen:

- Je belt roman en vraagt of hij een taxi kan sturen naar jouw (gratis) (kan pas na een aantal missies als je betere vriendschap hebt met romal)

- Druk op L1 als er een taxi langsrijd, dan fluit nico naar de taxi en die stopt dan vaak, daarna kan je instappen.