Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Grand Theft Auto IV gereleased!

Het is eindelijk zo ver. Grand Theft Auto 4 is uit voor Playstation 3 en XBox 360 is uit. Vannacht stonden al honderden mensen voor gameshops te wachten en andere hebben hem vannochtend opgehaald of via post bezorgd gekregen. Mijn GTA4 heb ik inmiddels via Rockstar ontvangen samen met een heleboel goodies. De goodies kun je binnenkort natuurlijk winnen op GTAGames.nl

post-1-1209479397.jpg

Onze GTA4 sectie van het forum is inmiddels geheel verbouwd. Tevens hebben we een chatbox waar je direct kan chatten met vele leden over hoe hun GTA4 release dag is gegaan.

• Replies 42
  • Views 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Wat zijn dat voor 'kartonnen' zakjes rechts boven? Iig ziet er leuk uit joriz :) Veel plezier met het spelen van GTA IV ^_^

Whooo die zou ik wel willen winnen hoor :O!

Ja idd veel plezier met gta ;)

Waar staad de cover van GTA IV overheen geplakt?

Die accesoires zien er wel leuk uit :)

Ik heb hem gespeeld en is echt te gek,een gsm,taxi waarmee je mee kan rijden,echt hemels spelletje. _O__O__O__O__O_

Eindelijk is hij uit. _O_

Ik ga me de Xbox halen alleen voor GTAIV, dat is me nog nooit gebeurd dat ik zo veel geld uit ga geven voor eigenlijk alleen een game :puh:

Ik heb zojuist een Xbox 360 Elite gekocht, alleen was GTA IV jammer genoeg uitverkocht.. :duh:

Mooie goodies, ik kan niet wachte tot de GTA IV sectie op WikiGTA vernieuwt wordt. :{

Edited by Joriz
Afbeelding die niets bijdraagd aan bericht verwijderd.

:dans:

Ik heb hem ook! Ik kan niet wachten om 'm uit te spelen. :7

Ik heb hem nog niet :cry: Ik ging vandaag kijken, zeggen ze dat hij al uitverkocht is. :{ En die verkoper zei ook nog dat de volgende lading pas volgende week dinsdag binnenkomt omdat donderdag alles gesloten is vanwege de Dag van de Arbeid.

Ik ben zo ongelukkig :cry: zó lang gewacht, en nu heb ik 'm nog niet. :cry:

@ hieronder: 1 mei = Dag van de Arbeid in België

Edited by Big Boss

Ik heb hem nog niet :cry: Ik ging vandaag kijken, zeggen ze dat hij al uitverkocht is. :{ En die verkoper zei ook nog dat de volgende lading pas volgende week dinsdag binnenkomt omdat donderdag alles gesloten is vanwege de Dag van de Arbeid.

Donderdag is het toch echt Hemelvaartsdag hoor :7

Ik ben wel benieuwd naar de game, maar speel hem vast ooit wel eens een keer in een gameshop, ik wil en heb nl. geen console./

Ik ga me de Xbox halen alleen voor GTAIV, dat is me nog nooit gebeurd dat ik zo veel geld uit ga geven voor eigenlijk alleen een game :puh:

[NOOIT EEN XBOX KOPEN DAN IS U gta4 DIRECT KAPOT :duh::duh::tu::Y:N

PRE-orderen is jou vreemd?!

Weet Iemand Misschien Of GTA4 Ook Een Keer Voor Op De Pc Uitkomt??

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

• No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.