Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto IV gereleased!


Het is eindelijk zo ver. Grand Theft Auto 4 is uit voor Playstation 3 en XBox 360 is uit. Vannacht stonden al honderden mensen voor gameshops te wachten en andere hebben hem vannochtend opgehaald of via post bezorgd gekregen. Mijn GTA4 heb ik inmiddels via Rockstar ontvangen samen met een heleboel goodies. De goodies kun je binnenkort natuurlijk winnen op GTAGames.nl

Onze GTA4 sectie van het forum is inmiddels geheel verbouwd. Tevens hebben we een chatbox waar je direct kan chatten met vele leden over hoe hun GTA4 release dag is gegaan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Mooie goodies, ik kan niet wachte tot de GTA IV sectie op WikiGTA vernieuwt wordt. :{

Bewerkt: door Joriz
Afbeelding die niets bijdraagd aan bericht verwijderd.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb hem nog niet :cry: Ik ging vandaag kijken, zeggen ze dat hij al uitverkocht is. :{ En die verkoper zei ook nog dat de volgende lading pas volgende week dinsdag binnenkomt omdat donderdag alles gesloten is vanwege de Dag van de Arbeid.

Ik ben zo ongelukkig :cry: zó lang gewacht, en nu heb ik 'm nog niet. :cry:

@ hieronder: 1 mei = Dag van de Arbeid in België

Bewerkt: door Big Boss

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb hem nog niet :cry: Ik ging vandaag kijken, zeggen ze dat hij al uitverkocht is. :{ En die verkoper zei ook nog dat de volgende lading pas volgende week dinsdag binnenkomt omdat donderdag alles gesloten is vanwege de Dag van de Arbeid.

Ik ben zo ongelukkig :cry: zó lang gewacht, en nu heb ik 'm nog niet. :cry:

Donderdag is het toch echt Hemelvaartsdag hoor :7

Ik ben wel benieuwd naar de game, maar speel hem vast ooit wel eens een keer in een gameshop, ik wil en heb nl. geen console./

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga me de Xbox halen alleen voor GTAIV, dat is me nog nooit gebeurd dat ik zo veel geld uit ga geven voor eigenlijk alleen een game :puh:

[NOOIT EEN XBOX KOPEN DAN IS U gta4 DIRECT KAPOT :duh::duh::tu::Y:N

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb hem nog niet :cry: Ik ging vandaag kijken, zeggen ze dat hij al uitverkocht is. :{ En die verkoper zei ook nog dat de volgende lading pas volgende week dinsdag binnenkomt omdat donderdag alles gesloten is vanwege de Dag van de Arbeid.

Ik ben zo ongelukkig :cry: zó lang gewacht, en nu heb ik 'm nog niet. :cry:

PRE-orderen is jou vreemd?!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...