April 30, 200817 yr Waar en hoe kan je een bankaccount krijgen? en wnneer kan je wel/niet je kofferbak openen?
April 30, 200817 yr Waar en hoe kan je een bankaccount krijgen?en wnneer kan je wel/niet je kofferbak openen? Ik denk dat je er van zelf een hebt een bankaccount want ik heb daar niets voorgedaan en als ik naar een atm ging stond er evenveel geld op die account als het geld dat ik gewoon al verdiend had.
April 30, 200817 yr Je kan de kofferbak niet openen. Bankaccount heb je direct, gewoon naar een ATM gaan en de bijbehorende toets indrukken.
April 30, 200817 yr Author Je kan de kofferbak niet openen. Bankaccount heb je direct, gewoon naar een ATM gaan en de bijbehorende toets indrukken. wat is een atm?
April 30, 200817 yr Je kan de kofferbak niet openen. Bankaccount heb je direct, gewoon naar een ATM gaan en de bijbehorende toets indrukken. wat is een atm? At The Moment
April 30, 200817 yr Author Je kan de kofferbak niet openen. Bankaccount heb je direct, gewoon naar een ATM gaan en de bijbehorende toets indrukken. wat is een atm? At The Moment Wie weet wat ATM betekent???
April 30, 200817 yr Je kan de kofferbak niet openen. Bankaccount heb je direct, gewoon naar een ATM gaan en de bijbehorende toets indrukken. wat is een atm? At The Moment Wie weet wat ATM betekent??? Zo'n pinautomaat toch? EDIT: waarom is iedereen me toch voor? Edited April 30, 200817 yr by RoL0
April 30, 200817 yr ATM is een soort ingame bank naam Da's gewoon de engelse naam voor pinautomaat, niet alleen ingame (niet dat het iets uitmaakt, maarja) Volgens mij zit dat niet in het spel, of wel? Waarvoor zou je het dan nodig hebben? Edited April 30, 200817 yr by Brambor
April 30, 200817 yr Author ATM is een soort ingame bank naam Da's gewoon de engelse naam voor pinautomaat, niet alleen ingame (niet dat het iets uitmaakt, maarja) Volgens mij zit dat niet in het spel, of wel? Waarvoor zou je het dan nodig hebben? om bij je bankaccount te kunnen komen
April 30, 200817 yr Het zit op verschillende plekken door Liberty City. Veel nut heeft het niet, want je kan geen geld van of naar je rekening sturen, alleen zien hoeveel geld je bezit. (Bij mij reeds 400.000)
April 30, 200817 yr Achterbak kan je zover ik weet niet open doen, alleen bij bepaalde missies kan hij open, maar verder niet.
April 30, 200817 yr Author Het zit op verschillende plekken door Liberty City. Veel nut heeft het niet, want je kan geen geld van of naar je rekening sturen, alleen zien hoeveel geld je bezit. (Bij mij reeds 400.000) noem die plek eens waar dt kan dan
Waar en hoe kan je een bankaccount krijgen?
en wnneer kan je wel/niet je kofferbak openen?